Odd Peter Lillegaard

Odd M. Lillegaard

1999

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Odd M. Lillegaard Prisliste

Odd M. Lillegaard Telefonnummer75 52 22 3375 52 22 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens Gate 28 8006 Bodø
Odd Peter Lillegaard er tannlege i Bodø

Siste vurderinger av Odd Peter Lillegaard

Dyktig, trygg og god kommunikasjon.

Klinikk: Odd M. Lillegaard Skrevet

Opplevde Odd Peter Lillegård som en tannlege med yrkesstolthet hvor kun det beste resultatet er godt nok. Følte meg godt ivaretatt og fulgt opp. Trygg og god dialog med det samme, og vil uten tvil bli min faste tannlege så lenge jeg bor i Bodø! Ikke et selvfølge å ha en god opplevelse av et tannlegebesøk, det fikk jeg her! Anbefales på det sterkeste.

Snill og profesjonell

Klinikk: Odd M. Lillegaard Skrevet

Min mor, som kom på besøk fra utlandet, trengte akutt behandilig av en tann som ble knust under flyreise. Heldigvis, fikk vi rask behandling på Lillegård Tannklinikk i Bodø. Meget fornøyd med behandlingen vi fikk - rask og smertefri! Overraskende gode priser. Legen var kjempe snill! Anbefales på det sterkeste!

Bodøs beste tannlege

Klinikk: Odd M. Lillegaard Skrevet

Odd Peter er en fantastisk tannlege som virkelig går den ekstra milen for å gjøre pasienten fornøyd.Kan ikke få rost denne mannen nok. Faglig er han superb og ikke nok med det,han har også en hærlig personlighet som man bare må like. Helt super tannlege! Anbefales på det sterkeste.

Dyktig

Klinikk: Odd M. Lillegaard Skrevet

God kundebehandling! Gjør tannlegebesøket ufarlig. Mangler bare sprettball eller boblepipe. Anbefales!

Tannlege guru i tannlege Spa

Klinikk: Odd M. Lillegaard Skrevet

Etter mange års tannlegevegring ble jeg anbefalt Lillegaard klinikken. For dere med odontofobi og angst, så er dette tannlegen og oppsøke. Odd-Peter er alltid i godt humør, er trygg og svært dyktig. Profesjonell og en kjernekar.