Hege Haavik

Hege Haavik er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Hege Haavik

Veldig behagelig

Klinikk: Tannlege Hege Haavik Skrevet

Veldig behagelig tannlege, muligens litt for forsiktig (det tar jo lengre tid) Anbefales på varmeste. Hyggelig, hører og forklarer

nde og imøtekommende. Forsiktig og gir god informasjon

Klinikk: Tannlege Hege Haavik Skrevet

Sørger for at du opplever deg sett og velkommen. Alltid hensynsfull, forklarer det hun har tenkt å gjøre. Informerer om det hun avdekker og hva hun mener bør gjøres. Oppleves som trygg og faglig dyktig. Konfererer med eksperter, forskning og kolleger om hun er usikker.

Meget profesjonell og faglig dyktig. Forståelsefull og omsorgsfull mht min tannlegeangst.

Klinikk: Tannlege Hege Haavik Skrevet

God kommunikasjon og er informativ under prosedyrer. Dette gjør at jeg alltid føler meg trygg og godt ivaretatt. Hun fokuserer på smertelindring og gjør sitt ytterste for at jeg får en god opplevelse.

Kompetanse

Klinikk: Tannlege Hege Haavik Skrevet

Fantastisk tannlege med enorm personlig og faglig kompetanse. Veldig bra for de som mulig er litt nervøs for å åpne munnen. Hege bruker god tid på å forklare om de forskjellige inngrepene og meget dyktig mtp resultat

Vennlig og hyggelig

Klinikk: Tannlege Hege Haavik Skrevet

Vennlig, hyggelig og smilende. Vil så gjerne gjøre det beste for pasientene men er ikke dyktig nok. Har ikke det beste inntrykk av henne.