Oris Dental Broegelmannhuset

Oris Dental Broegelmannhuset holder til i Bergen

Siste vurderinger av Oris Dental Broegelmannhuset

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Gunvor Elde Skrevet

Svært dyktig, har over flere år boret og fylt minst halvparten av tennene mine. Aldri vært noen komplikasjoner selv ved svært store fyllinger. Hensynsfull, spør, forteller og gir deg valg. Ærlig, og gjør ikke noe unødvendig. Aldri sett meg tilbake!☺️

Hyggelig, hjelpsom og faglig dyktig.

Tannlege: Tom Richard Paulseth Skrevet

Har brukt Tom som fast tannlege i mange år. Årsaken er hans fine personlighet og kunnskap som tannlege. Han har stilt opp selv på fridager når jeg har trengt hjelp, uten at det har vært forventet av ham. Tom er en tannlege som viser omsorg for sine pasienter, noe jeg verdsetter høyt. Trenger du en dyktig tannlege som tar godt vare på deg og dine tenner, er Tom den jeg kan anbefale.

Svært hjelpsom!

Tannlege: Tom Richard Paulseth Skrevet

Kjempe flink og hyggelig tannlege! Møtte til og med opp på fridag for å ta ut sting for meg slik at jeg kunne reise til utlandet som planlagt uten å ha «tann» problemer! Fantastisk!

Tannlegen som kurerte tannlegeskrekken min

"Mannen i mitt liv"

Fikk anbefalt denne tannlegen av min far pga min ekstrem tannlegeskrekk.
Tom Paulseth kurerte min sinnsyke skrekk med bare å være seg selv.

Har en forhistorie med både lystgass og narkose. Har vært livredd for å dra til tannlegen helt til jeg fant denne tannlegen.

Dyktig, presis, ærlig, hjelpsom, hyggelig og ikke minst en man kan stole på i tannlegestolen.
Han brenner for faget sitt!

Dere som ikke har vært hos han enda ikke nøl!

Du får det du betaler for og litt til.

Endelig en behandler som var smertefri

Tannlege: Tom Richard Paulseth Skrevet

Har slitt i mange år med å finne en tannlege som både passet lommebok og behovet for store utbedringer i munnhulen. Har ikke så mange tenner igjen, men de jeg har er nå hele og smertefrie.

En hyggelig herre, med en lun humor og en "hands on" holdning der han pusler jobben sammen til passe biter.

Anbefales til alle med tannlege skrekk i Bergen.