Lilly Dahlström

Autorisasjon (2009)

Lilly Dahlström Telefonnummer33 45 33 1033 45 33 ...
Rådhusgata 14 3211 Sandefjord
Lilly Dahlström er tannlege i Sandefjord

Siste vurderinger av Lilly Dahlström

En fin tannlege

Klinikk: Lilly Dahlström Skrevet

En omsorgs full person.Behagelig ,Føler meg rolig his henne. Alltid blid😀👍🥰Ikke minst en smertefri behandling🤭Prøv henne du angrer ikke. Den beste tannlegen jeg vært hos😀

Profesjonell, varm og alltid imøtekommende!

Klinikk: Lilly Dahlström Skrevet

Kan anbefale Lilly på det varmeste. Hun ser hele mennesket og er varm, trygg og har et svært beroligende vesen. Etter mange vonde erfaringer hos skoletannlegen i barndommen har min angst og skrekken for tannlege blitt mindre og jeg opplever i stor grad at jeg blir svært godt ivaretatt hos Lilly som pasient og menneske.

OMSORGSFULL OG MEGET DYKTIG TANNLEGE

Klinikk: Lilly Dahlström Skrevet

Jeg har vært pasient hos flere tannleger i Sandefjord siden jeg flyttet hit i 1977. Dette har til dels vært traumatiske opplevelser grunnet lite imøtekommenhet og dårlig kundebehandling. Etter at min siste tannlege sluttet og flyttet til utlandet, bestemte jeg meg for å bli pasient hos tannlege Lilly Dahlström og har ikke angret et sekund på dette. Hennes vennlighet, og rolige og behagelige vesen finnes det ikke maken til! Evnen til å lytte og ta vare på pasienten er enestående. Jeg vil på det varmeste anbefale henne til andre pasienter!

«En meget dyktig og behagelig tannlege» Anbefales.

Klinikk: Lilly Dahlström Skrevet

For en fin opplevelse : Byttet til tannlege Lilly Dahlstrøm da min mann anbefalte henne på det varmeste etter å ha blitt behandlet av henne som tannlege. Er så fornøyd med behandlingen jeg fikk der. Hun tar seg ikke bare av tennene men hele mennesket med sin utrolig dyktighet og varm og forklarer deg hva som gjøres underveis, du slapper virkelig av i stolen.
Anbefales, hun er faglig dyktig og hensynsfull, rolig og behagelig,og det er fin atmosfære der. En stor takk til min nye tannlege og behandlingen jeg fikk. ER Så FORNØYD.

Behagelig og dyktig Tannlege, som jeg kan anbefale på det varmeste.

Klinikk: Lilly Dahlström Skrevet

Har aldri vært glad i å gå til tannlegen, ble skremt i barndommen, men da jeg kom til min nye tannlege, Lilly Dahlstrøm, ble jeg positivt overrasket, hun møtte meg med omsorg, hun har et behagelig vesen og har stor respekt for pasientene og informerer underveis, slik at pasienten blir avslappet i tannlege stolen.
Hun er faglig dyktig, nøye og flink.