Lilly Dahlström

Autorisasjon (2009)

Lilly Dahlström Telefonnummer33 45 33 1033 45 33 ...
Rådhusgata 14 3211 Sandefjord
Lilly Dahlström er tannlege i Sandefjord

Siste vurderinger av Lilly Dahlström

Her blir du ivaretatt

Klinikk: Lilly Dahlström Skrevet

Det er ingen enkel sak å oppsøke tannlege når man har tannlegeskrekk. Tidligere vonde opplevelser holdt meg fanget i mange år, angsten gjorde at jeg unngikk tannbehandling helt og holdent. Tennene ble dårligere og jeg skammet meg over situasjonen som jeg holdt for meg selv. Men når smertene til slutt ble for store var det ingen vei utenom, jeg måtte søke hjelp. Da er det godt at det fins tannleger som Lilly som har innsikt og viser forståelse for de som sliter med denne angsten. Hun har et behagelig vesen, møter deg med omsorg og forsikrer om at alt vil gå bra uansett hvor håpløst og skremmende man selv føler det er. Hun får deg til å slappe av og gir god informasjon, samtidig som hun er meget dyktig og effektiv i alt hun gjør. Sånt skaper tillit. Det har kostet meg på mer enn en måte å gå til tannlegen omsider, men jeg er utrolig glad og lettet over å få en slik behandling og vite at tennene er i orden. Takk, Lilly, for å ha gitt meg smilet tilbake :)

Fantatisk, varm, empatisk , dyktig

Klinikk: Lilly Dahlström Skrevet

Lilly er ekstremt hensynsfull , rolig informativ og blid. Når hun arbeider bruker hun topp moderne utstyr og det kan ikke sammenlignes med "draing og herjing" slik som hos skoletannlegen.Hun jobber personrettet og har stor respekt for pasienter som meg med ekstrem tannlegeskrekk. Lilly er den beste tannlegen jeg har hatt noengang.

Takk for Lilly Dahlstrøm

Klinikk: Lilly Dahlström Skrevet

Da min forrige tannlege sluttet, måtte jeg finne en ny.
Ikke lett når man har snev av tannlegeskrekk og er et vanemenneske.
Valget falt på Lilly Dahlstrøm.
Hadde ved en tidligere anledning i jobbsammenheng hilst på henne,og syntes hun som person var en
BEHAGELIG og OMTENKSOM.
Bestemte meg for å prøve henne som tannlege.
Det angrer jeg ikke på idag.
ER ALLTID FORNØYD
Hele familien har begynt hos henne, og alle er like fornøyd
NØYE og FLINK - ANBEFALES

Omsorgsfull og imøtekommende

Klinikk: Lilly Dahlström Skrevet

Hos Lilly føler du deg ivaretatt på alle måter, samtidig som hun kommuniserer det hun må. Kan anbefales på det sterkeste og spesielt hvis inngangen er at man gruer seg til tannlegen. PS faglig ligger hun også langt fremme. Har faktisk ikke områder som kan bedres...

Behagelig og dyktig

Klinikk: Lilly Dahlström Skrevet

Som innflytter i Sandefjord ble jeg i starten anbefalt 2 tannleger, som begge gjorde en særs dårlig jobb. Etter disse dårlige erfaringene ble jeg anbefalt Tannlege Lilly Dahlström, og aldri har jeg i mitt 56årige liv fått bedre behandling hos en tannlege!
Hun er opptatt av hvordan pasienten har det, sørger for smertefri behandling, er faglig dyktig og informerer underveis.
Prisene er også meget gode sammenlignet med mange andre i Sandefjord. Hun hensyntar også kundens økonomiske situasjon og søker å finne gode løsninger uten å flå kunden.
Klinikken ligger godt tilgjengelig midt i sentrum og er moderne og godt utstyrt.
Jeg kommer aldri til å skifte tannlege igjen og håper hun blir her sålenge jeg trenger tannpleie!