Lilly Dahlström

Telefonnummer33 45 33 1033 45 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådhusgata 14 3211 Sandefjord
Lilly Dahlström holder til i Sandefjord

Siste vurderinger av Lilly Dahlström

Fantatisk, varm, empatisk , dyktig

Tannlege: Lilly Dahlström Skrevet

Lilly er ekstremt hensynsfull , rolig informativ og blid. Når hun arbeider bruker hun topp moderne utstyr og det kan ikke sammenlignes med "draing og herjing" slik som hos skoletannlegen.Hun jobber personrettet og har stor respekt for pasienter som meg med ekstrem tannlegeskrekk. Lilly er den beste tannlegen jeg har hatt noengang.

Takk for Lilly Dahlstrøm

Tannlege: Lilly Dahlström Skrevet

Da min forrige tannlege sluttet, måtte jeg finne en ny.
Ikke lett når man har snev av tannlegeskrekk og er et vanemenneske.
Valget falt på Lilly Dahlstrøm.
Hadde ved en tidligere anledning i jobbsammenheng hilst på henne,og syntes hun som person var en
BEHAGELIG og OMTENKSOM.
Bestemte meg for å prøve henne som tannlege.
Det angrer jeg ikke på idag.
ER ALLTID FORNØYD
Hele familien har begynt hos henne, og alle er like fornøyd
NØYE og FLINK - ANBEFALES

Omsorgsfull og imøtekommende

Tannlege: Lilly Dahlström Skrevet

Hos Lilly føler du deg ivaretatt på alle måter, samtidig som hun kommuniserer det hun må. Kan anbefales på det sterkeste og spesielt hvis inngangen er at man gruer seg til tannlegen. PS faglig ligger hun også langt fremme. Har faktisk ikke områder som kan bedres...

Behagelig og dyktig

Tannlege: Lilly Dahlström Skrevet

Som innflytter i Sandefjord ble jeg i starten anbefalt 2 tannleger, som begge gjorde en særs dårlig jobb. Etter disse dårlige erfaringene ble jeg anbefalt Tannlege Lilly Dahlström, og aldri har jeg i mitt 56årige liv fått bedre behandling hos en tannlege!
Hun er opptatt av hvordan pasienten har det, sørger for smertefri behandling, er faglig dyktig og informerer underveis.
Prisene er også meget gode sammenlignet med mange andre i Sandefjord. Hun hensyntar også kundens økonomiske situasjon og søker å finne gode løsninger uten å flå kunden.
Klinikken ligger godt tilgjengelig midt i sentrum og er moderne og godt utstyrt.
Jeg kommer aldri til å skifte tannlege igjen og håper hun blir her sålenge jeg trenger tannpleie!

Fantastisk Tannlege

Tannlege: Lilly Dahlström Skrevet

Jeg er en mann 34år ,Tannlegeskrekk har plaget meg siden skoletannlegen.
Nå siste gang ventet jeg over 4 år før jeg besøkte tannlege.
Etter 4 år fikk jeg kjempe tannpine,(har hadt det flere ganger) men denne gangen måtte jeg besøke tannlegen,det var ille.Jeg gruet meg som vanelig. Bestemte meg for og teste en ny tannlege igjenn.
Tannlege Lilly Dahlstrøm er den tannlegen som faktisk klarer og holde det hun sier, smertefritt behandling+ hun er veldig god menneskekjenner. Jeg får fort angst når jeg er hos tannlegen, begynner og svette når tannskrekken setter inn, dette oppdaget Lilly Dahlstrøm veldig fort,måten hun behandlet meg på etterpå er veldig tillfretstillende.Jeg Gruer meg ikke mer for og dra til tannlegen.Lilly Dalhstrøm er nå min faste tannlege.Håper hun blir her for alltid