Lilly Dahlström

Autorisasjon (2009)

Lilly Dahlström Telefonnummer33 45 33 1033 45 33 ...
Rådhusgata 14 3211 Sandefjord
Lilly Dahlström er tannlege i Sandefjord

Siste vurderinger av Lilly Dahlström

En fantastiskt duktig och trygg tandläkare

Klinikk: Lilly Dahlström Skrevet

Lilly Dahlström har varit min tandläkare i åtta år. Under mina år hos henne har jag gjort flertalet behandlingar som exempelvis rotfyllning, vanlig lagning och rent estetiska behandlingar. Hon är en väldigt duktig tandläkare som alltid ger en professionell och väl genomförd behandling. Hon är även en omhändertagande tandläkare som alltid inför en behandling har sett till att jag som patient känner mig lugn och trygg. Hon förklarar alltid vilka behandlingar som kan göras, vilka alternativ jag som patient har, vad de alternativen innebär och kostnaden för respektive behandling. Hennes känsla för estetik har även gjort att jag sparat mycket pengar. För att få det leende jag önskat har tandläkare jag tidigare gått till uppgett att jag skulle behöva genomgå omfattande behandlingar. Lilly Dahlström har gett mig det leende jag önskat utan att jag behövt göra några omfattande behandlingar. Lilly Dahlström är en fantastiskt duktig och trygg tandläkare som jag rekommenderar det varmaste.

Utrolig dyktig og faglig oppdatert tannlege.

Klinikk: Lilly Dahlström Skrevet

Jeg har vært hos en del tannleger gjennom årene. Lilly Dahlström er definitivt den dyktigste av dem. Hun virker svært engasjert og faglig oppdatert. Klinikken er moderne, velutstyrt og utsøkt utformet. Hennes behagelige vesen og pedagoiske presentasjon av behandlingsmulighetene gjør besøket til en fornøyelse. Tannlege Dahlström kan absolutt anbefales på det varmeste.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Lilly Dahlström Skrevet

Tannlege Dahlstrøm er den beste tannlegen, sammenlignet med alle andre tannleger jeg har vært hos. Hun er vennlig og imøtekommende.

Lilly Dahlstrøm opplever jeg som ivaretagende og engasjert tannlege :)

Klinikk: Lilly Dahlström Skrevet

Delikat kontor og moderne utstyr, ligger sentralt i Sandefjord.

Anbefales!

Klinikk: Lilly Dahlström Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Skånsom behandling til en bra pris. Hun tar seg tid til å høre på hva man sier, og svarer bra på alle spørsmål.