Lilly Dahlström

Autorisasjon (2009)

Lilly Dahlström Telefonnummer33 45 33 1033 45 33 ...
Rådhusgata 14 3211 Sandefjord
Lilly Dahlström er tannlege i Sandefjord

Siste vurderinger av Lilly Dahlström

Fantastisk Tannlege

Klinikk: Lilly Dahlström Skrevet

Jeg er en mann 34år ,Tannlegeskrekk har plaget meg siden skoletannlegen.
Nå siste gang ventet jeg over 4 år før jeg besøkte tannlege.
Etter 4 år fikk jeg kjempe tannpine,(har hadt det flere ganger) men denne gangen måtte jeg besøke tannlegen,det var ille.Jeg gruet meg som vanelig. Bestemte meg for og teste en ny tannlege igjenn.
Tannlege Lilly Dahlstrøm er den tannlegen som faktisk klarer og holde det hun sier, smertefritt behandling+ hun er veldig god menneskekjenner. Jeg får fort angst når jeg er hos tannlegen, begynner og svette når tannskrekken setter inn, dette oppdaget Lilly Dahlstrøm veldig fort,måten hun behandlet meg på etterpå er veldig tillfretstillende.Jeg Gruer meg ikke mer for og dra til tannlegen.Lilly Dalhstrøm er nå min faste tannlege.Håper hun blir her for alltid

Alltid godt å få en annen mening.

Klinikk: Lilly Dahlström Skrevet

Ville trekke 2 friske fortenner for å lage større protese. Behandlingstid 8 uker. Ble anbefalt en annen tannlege som kun brukte 2 uker, og lot de friske tennene bli igjen. Rimeligere var det også.

Omsorgsfull og profesjonell

Klinikk: Lilly Dahlström Skrevet

Tannlege Lilly er en dyktig, omsorgsfull og informerende tannlege.

Jeg kommmer fra Oslo og overgangen til Sandefjord ble skuffende ved de to første populære tannlegene jeg valgte de første årene.

Nå trenger jeg ikke lenger og bekymre meg om forsinkelser eller ikke å bli behandlet korrekt.

Jeg er i de beste hender, takket være en dyktig og forståelsesfull tannlege.

Tannlege Dahlstrøm anbefales på det varmeste!

Klinikk: Lilly Dahlström Skrevet

For en person med delvis tannlegeskrekk, var det en fryd å komme til tannlege Dahlstrøm.
En varm og omtenksom person som ivaretar sine kunders ve og vel.
Hun utstråler en trygghet og fagkunnskap som gjør at man slapper av i stolen :-)
Anbefaler tannlege Dahlstrøm på det varmeste!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Lilly Dahlström Skrevet

Lilly er faglig dyktig, kunnskapsrik og omsorgsfull. Hun har en rolig og behagelig væremåte når hun utfører sine undersøkelser/behandlinger. God informasjon blir gitt underveis, slik at man alltid føler seg trygg og godt ivaretatt. Hun er også ærlig og til å stole på. Det er tydelig at hun setter pasienten i fokus og er opptatt av deres velvære. Jeg kan absolutt anbefale Lilly. Hun er den beste og varmeste tannlegen jeg har hatt!