Linda Christina Boman

Linda Christina Boman er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Linda Christina Boman

Dyktig dame

Klinikk: Colosseum Tannlege Trondheim Innherredsveien Skrevet

Veldig dyktig og trivelig dame. Følte jeg ble tatt på alvor og fikk god behandling. Hun svarte nøye og lettforståelig på spørsmålene mine. Går mer enn gjerne tilbake til Linda!

Min opplevelse

Klinikk: Colosseum Tannlege Trondheim Innherredsveien Skrevet

De siste fire årene har jeg hatt Linda som tannlege har jeg blitt passe godt kjent med mange av de ansatte ved klinikken og enkelte av dem kommer innom for å si hei når jeg først er der. I denne perioden har jeg bare hatt positive opplevelser, hver gang jeg har vært innom. De gangene det har vært nødvendig å fikse på noe smått, har det alltid vært mulig å få gjort det samme timen. Bedøvelsessprøyta legger man knapt merke til, hun tar alltid små pauser for å forsikre seg at bedøvelsen fungerer og de gangene man er der tidlig og pasienten før deg ikke har møtt opp er det mulig å bli kalt inn tidligere. Prisen på behandlingen passer den kvaliteten på den behandlingen og man får og man blir ikke fakturert for å stille spørsmål som man blir enkelte andre steder. Prismessig virker det som Colosseumklinikken ligger noe under gjennomsnittet ifølge hvakostertannlegen.no og de har studentrabatt for de av oss som har krav på det. Viktigst av alt er at man føler at man blir godt tatt vare på uten at ting tar lang tid og den «det var dyrt» opplevelsen.
Det eneste negative, er at hun jobber et annet sted, noe som gjør at hun ikke alltid er tilgjengelig. Dette har medført at jeg har måtte gå til noen av de andre tannlegene ved klinikken enkelte ganger, men jeg føler meg like godt til varetatt av dem.

En ting jeg har lagt merke til med alle de andre anmeldelsene her er at ingen nevner sekretærene og resepsjonistene og betydningen av deres arbeid for at man får god opplevelse. De to sekretærene jeg har hatt mest kontakt med er Kristine og Ellinor. Kristine er Lindas høyre hånd og er den personen jeg har hatt mest kontakt med etter Linda. Både Ellinor og Kristine er begge like hyggelige, lette å prate med og like blide, selv om de står utenfor i X antall minusgrader og har streiket i flere uker. Derfor er det godt å vite at Colosseumklinikken som kjede er nå den eneste private tannklinikk som har tariffavtale med sine sekretærer.
Når det kommer til resepsjonistene er de alltid like hyggelige og sørger alltid for at man får kjapt en time hvis det er nødvendig. Man får kjapt på henvendelser, selv om man sender en mail i jula.

Kort oppsummert:
- Dyktig, hyggelig og faglig oppdatert personell
- Overkommelig pris
- Kan av og til ta litt tid før man får time hos Linda, men man kjapt time hvis det er noe som haster.
- Tilgjengelig for handikappede med heis og rampe.
- Lett tilgjengelig med buss
- Flotte og lyse lokaler.

Takk for trygg og god behandling.