Profilbilde

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Alexandra Chamorro er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Alexandra Chamorro

Aldri hatt en bedre tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Alexandra er varm, imøtekommende og alltid like sprudlende. Hun får deg til å oppleve behandlingen på en trygg og omsorgsfull måte. Hun er desidert den beste tannlegen jeg har hatt. Anbefales på det varmeste.

Hyggelig og dyktig tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Alexandra er den flinkeste tannlegen jeg har noensinn hatt. Hun er både faglig sterk og varm tannlege. Jeg har hatt tannlegeskrekk siden jeg var barn, men hos Alexandra føler jeg meg alltid veldig trygg og godt ivaretatt. Jeg har vært hennes pasient i mange år og stoler på henne 100%. Jeg kan anbefale henne varmt.

Oslo Tannlegesenter har rene og moderne lokaler og kundeservicen er alltid hyggelig.

Alexandra chamorro bryne

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

De va lenge sedan jag va hos tandlegen. Alexandra hjelpe meg. Førra gången. Med en tandskada.

Det va gott og tryggt at komma tilbaka. Omsorgsfull men veldigt proff i sitt arbete. Har god arbets erfarenhet som er veldigt betryggande. Kan varmt anbefalles.

Hyggelig dame. Mye rot

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Hun har uten tvil en utstråling og humor som gjør det lettere å gå til tannlegen. MEN dette er jo en klinikk som spesialiserer seg på behandling av folk med tannlegeskrekk og der syns jeg hun er dårlig, i steden for å informere om hva hun driver med eller skal gjøre mens hun jobber blir hun bare lettere oppgitt når du spør. Gikk der ifra med en metall krone noe som ikke hun hadde nevnt noe om, og som hun sa at var den krona jeg skulle ha. For så og ringe meg lenge etterpå og si at kronen min var ferdig. Har også opplevd og avtale ting som skal gjøres over telefon bare for å møte opp og få beskjed om noe helt annet. Pris endrer seg fort, kom dit for ett inngrep som hun tidligere hadde sagt kostet rundt 700 for så og få beskjed når jeg kommer om at det ble 2000. Men når jeg da påpekte dette endret hun prisen igjen, noe som får meg til å lure litt. Har også fått priser på inngrep som er flere 1000 kr dyrere enn andre steder i byen. Fant ett inngrep hun skulle ha over 3000 for til under 1000 lappen. Skeptisk til hele opplegget.
Skeptisk til opplegget

Ivaretakende og dyktig

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har aldri følt meg så godt tatt vare på som når jeg er hos tannlege Bryne. Hun er særdeles god i jobben sin og inkluderer meg som pasient hele veien. Jeg overlater min tannhelse i hennes kapable hender.