Profilbilde av tannlege Alexandra Chamorro

Alexandra Chamorro

Profilbilde av tannlege Alexandra Chamorro

Om

Jeg kom til Norge for over 20 år siden etter å ha studert og jobbet som tannlege i Mellom-Amerika. Jeg har i tillegg tatt tannlegeutdannelse i Norge ved Universitetet i Bergen.

I Norge har jeg jobbet i Bergen, Stavanger og Oslo. Jeg har solid erfaring innen innen disse områdene:

* Behandling av pasienter med tannlegeskrekk under narkose eller mild sedasjon.
* Utredning av ansikts og kjevesmerter
* Behandling av søvnapné
* Utredning og behandling av tannkjøttsykdommer
* Full munnrehabilitering av kjeveløse pasienter og pasienter med syreskader.
* Kosmetisk behandling (smile design) og implantatbehandling.
* Jeg har også godkjenning fra Helsedirektoratet til å søke økonomisk refusjon fra Helfo.

Mitt mål er å yte god service, utføre arbeid av høy kvalitet og være et medmenneske, så du føler deg trygg og ivaretatt!

Jeg jobber sentralt i Oslo, enkelt å finne fram og kort vei til offentlig kollektivtransport.

For mer informasjon, besøk min hjemmeside. For å bestille time, ring eller send meg en SMS på 400 83 405.

Autorisasjon (2008)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Siste vurderinger av Alexandra Chamorro

Vennlig , men kanskje litt i dyreste laget

Klinikk: Tannlege Alexandra Chamorro AS Skrevet

Fikk bra tannbehandling for den plagen jeg kom for , men ble forespeilet 25.000 Kr. i fremtidige behandlinger som tannlegen mente jeg trengte. Jeg ble litt skeptisk og oppsøkte min forrige tannlege , som vurderte saken og behandlet meg for 6500 Kr. for de samme tingene. Det kan noen ganger virke som om noen tannleger lager mer jobb til seg selv , enn det behovet tilsier.

Genuin, imøtekommende og informativ

Klinikk: Tannlege Alexandra Chamorro AS Skrevet

Alexandra er ikke bare utrolig imøtekommende og ikke minst dyktig, men også inkluderende og informativ. Hun har et genuint driv og ønske om at du er del av prosessen og behandlingen, og passer på at du blir hørt og at dine behandlingsbehov blir imøtekommet. Sjeldent har jeg sett fram til oppfølgingstime. Du blir definitivt nøye undersøkt og fornøyd hos Alexandra.

Dyktig Tannlege

Klinikk: Bjerke Tannmedisin Skrevet

Hadde hastetime hos henne utrolig dyktig og flink kan anbefale henne på det sterkeste Veldig hyggelig dame

Forvirrende og dyrt

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Tannlegen undervurderte min kompetanse og anbefalte meg behandling med henvisning til retningslinjer som jeg ikke kan se at stemmer. Hennes tilnærming kan bidra til å forvirre pasienter, og jeg er bekymret for overbehandling der inntjening og ikke pasientens beste er motivasjonen.

Aldri hatt en bedre tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Alexandra er varm, imøtekommende og alltid like sprudlende. Hun får deg til å oppleve behandlingen på en trygg og omsorgsfull måte. Hun er desidert den beste tannlegen jeg har hatt. Anbefales på det varmeste.