Eiksmarka Tannlegesenter

Telefonnummer67 14 10 8267 14 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Niels Leuchs vei 99 1359 Eiksmarka
Eiksmarka Tannlegesenter holder til i Bærum

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Eiksmarka Tannlegesenter

Glimrende service

Tannlege: Wubalem Kassahun Skrevet

Jeg benyttet meg av Eiksmarka Tannlegesenter for første gang i forbindelse med innsetting av to nye kroner (fortenner) tidligere i høst. Jeg er kjempefornøyd med informasjonen i forkant, behandlingen underveis og ikke minst resultatet :-) En stor takk til tannlege Wuba!

Den beste tannlegen jeg har vært hos.

Tannlege: Wubalem Kassahun Skrevet

Han er effektiv, flink, utrolig flink til å ivareta pasienten og veldig faglig flink!!!!Jeg anbefaler han på det varmeste og er så glad jeg begynte hos han.

En Mester i sitt yrke, Dr. Wuba

Tannlege: Wubalem Kassahun Skrevet

Dr. Wuba er en meget professjonell og dyktig tannlege, som jeg har stor tillit til.
Han mestrer alle kompliserte saker med en uslåelig kombinasjon av kunnskap og evner på høyt nivå, effektivitett, samt med beste pasient håndtering og dialog ved ennhver tid.

Dr. Wuba og hele Eiksmarka tannlege senter kan bare anbefales på det sterkeste.

Profesjonell og ivaretagende

Tannlege: Wubalem Kassahun Skrevet

Nettopp gått ut fra en tannlegetime hos Wubalem. Han er en meget profesjonell, personlig og ivaretagende tannlege. Forklarte meg hvert enkelt steg i prosessen han utførte. Det gjorde meg veldig trygg. Han husket til og med personlige detaljer om meg som jeg ikke husket at jeg hadde fortalt han engang!
Anbefaler Wubalem til alle som ønsker en positiv opplevelse hos tannlegen.

Den dyktigste tannlegen jeg har møtt

Tannlege: Wubalem Kassahun Skrevet

Meget dyktig tannlege, har aldri mottatt like bra behandling og ivartagelse som dette noen sinne før, noe som er utrolig imponerende. Anbefales på det sterkeste.