Eiksmarka Tannlegesenter

Niels Leuchs vei 99 1359 Eiksmarka
Eiksmarka Tannlegesenter holder til i Bærum

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Eiksmarka Tannlegesenter

Rotete, lang behandlingstid og ikke resultatet som ble lovet

Tannlege: Wubalem Kassahun Skrevet

Har hatt usynlig tannregulering og aldri vært borti mer rotete og uprofesjonell behandling. Resultatet ble langt fra slik modellen viste, behandlingstiden som ble estimert til et halvt år ble mangedoblet og måtte gå med skinner nesten tre år, flere skinner ble rotet bort, klinikken kontaktet meg aldri ved forsinkelser (som det var mange av) og svarer ikke på mail. Ville ikke gått til noe behandling på dette stedet.

Meget bra.

Tannlege: Saba Sohail Skrevet

Etter å ha flyttet til Bærum ble jeg anbefalt denne klinikken. Det har jeg ikke angret på. Min tannlege Saba Sohail er behagelig, og ryddig. Faglig virker hun svært kompetent. Hun er omsorgsfull og oppmerksom på hvordan pasienten til enhver tid har det i stolen. Anbefales på det varmeste.
Senior 78

Dyktig tannlege

Tannlege: Saba Sohail Skrevet

Saba Sohail er en dyktig og samvittighetsfull tannlege. Informerer pasienten på en profesjonell og forståelig måte. Utfører behandlingen grundig og nøyaktig. Som pasient føler jeg meg godt ivaretatt.

veldig godt ivaretatt; behagelig og omtenksom

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

veldig dyktig og grundig i sitt arbeid. behagelig i den grad et besøk i tannlegestolen er det. gode råd om videre oppfølging av egen tannhelse

Best i test

Tannlege: Saba Sohail Skrevet

Saba er en svært dyktig tannlege med et vinnene vesen. Flink til å forklare før og underveis i behandlingen. Anbefales på det sterkeste.