Eiksmarka Tannlegesenter

Niels Leuchs vei 99 1359 Eiksmarka
Eiksmarka Tannlegesenter holder til i Bærum

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Eiksmarka Tannlegesenter

En av de gode tannlegene der ute, og desidert min faste

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

Endelig en tannlege som jeg føler meg 100% trygg på, og som gjør det hun gjør basert på hva som er best for pasienten. Snill, omtenksom og svært dedikert til arbeidet sitt. Jeg ble akkurat ferdig med en prosess med usynlig tannregulering, og alt av oppfølging, service og sluttresultat var en fryd! Regulering, bleking og fylling har vært et meget presist arbeid. Hun er en ekstremt erfaren tannlege til å være så ung, og jeg skal absolutt fortsette å gå til henne dersom jeg blir plaget med nye problemer med tennene mine.

Veldig takknemlig, anbefaler dem 100 prosent!

Tannlege: Kirsten Henriette Rücker Skrevet

Føler at mitt siste besøk hos Rücker på Eiksmarka Tannlegesenter kurerte tannlegeangst min. Kirsten gikk gjennom hele prosess trinn for trinn til et punkt der jeg kunne visualisere meg hva som foregikk. Dette fikk meg til å slappe av. Jeg møtte opp for å få et par rootfylliger.

Teamet på Eiksmarka Tannlegesenter konsulterte hverandre og bestemte en flerstegs prosess som kan bety at jeg kanskje ikke trenger rotfylling i det hele tatt. Jeg har besøkt mange tannleger, men har aldri hatt en så helhetlig og positiv tannlege opplevelse som jeg gjorde med Kirsten og Eiksmarka. Veldig takknemlig og anbefaler dem 100 prosent.

Helt genialt

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

Endte opp i stolen hennes ved en tilfeldighet, men nå kommer jeg neppe til å dra til en annen tannlege. Burde ikke skrive for mye bra, ettersom at jeg ikke vil at hun skal bli overbooket :) 10/10 opplevelse.

Flink tannlege!

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

Veldig flink i jobben sin, ser ting andre tannleger har oversett, og kommuniserer godt med pasienten sin. Og alltid så blid og hyggelig! Fikk time hos henne ved en tilfeldighet, men nå vil jeg ikke bytte til andre, på tross av lengre reisevei. Anbefales om du har tannlegeskrekk.

Kjempeflink og behagelig

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

Etter å ha vært flere ganger hos Kariann har jeg fått en helt annen opplevelse enn tidligere av tannlegebesøk. Hun er behagelig, sikker og oppmuntrende. Anbefales på det sterkeste. Terningkast 6.