Eiksmarka Tannlegesenter

Niels Leuchs vei 99 1359 Eiksmarka
Eiksmarka Tannlegesenter holder til i Bærum

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Eiksmarka Tannlegesenter

Profesjonell og dyktig

Tannlege: Wubalem Kassahun Skrevet

Denne tannlegen kan bare anbefales! Han er profesjonell, faglig dyktig og hyggelig, og tar godt vare på pasientene sine.Etter en tannskade har jeg flere ganger hatt behov for akutt hjelp, og han har alltid hatt tid til meg selv om han har måttet gå utover vanlig arbeidstid. Veldig fornøyd med det arbeidet han har utført og med god informasjon underveis!

For en tannlege!

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

Utrolig flink og behagelig tannlege. Usedvanlig flink til å snakke, forklare og få en til å føle seg trygg og avslappet i stolen. Er imponert over hvor nøye hun gjennomførte arbeidet sitt og resultatet ble bedre enn forventet.

Anbefales på det sterkeste!

Glimrende service

Tannlege: Wubalem Kassahun Skrevet

Jeg benyttet meg av Eiksmarka Tannlegesenter for første gang i forbindelse med innsetting av to nye kroner (fortenner) tidligere i høst. Jeg er kjempefornøyd med informasjonen i forkant, behandlingen underveis og ikke minst resultatet :-) En stor takk til tannlege Wuba!

Den beste tannlegen jeg har vært hos.

Tannlege: Wubalem Kassahun Skrevet

Han er effektiv, flink, utrolig flink til å ivareta pasienten og veldig faglig flink!!!!Jeg anbefaler han på det varmeste og er så glad jeg begynte hos han.

En Mester i sitt yrke, Dr. Wuba

Tannlege: Wubalem Kassahun Skrevet

Dr. Wuba er en meget professjonell og dyktig tannlege, som jeg har stor tillit til.
Han mestrer alle kompliserte saker med en uslåelig kombinasjon av kunnskap og evner på høyt nivå, effektivitett, samt med beste pasient håndtering og dialog ved ennhver tid.

Dr. Wuba og hele Eiksmarka tannlege senter kan bare anbefales på det sterkeste.