Eiksmarka Tannlegesenter

Niels Leuchs vei 99 1359 Eiksmarka
Eiksmarka Tannlegesenter holder til i Bærum

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Eiksmarka Tannlegesenter

Meget bra.

Tannlege: Saba Sohail Skrevet

Etter å ha flyttet til Bærum ble jeg anbefalt denne klinikken. Det har jeg ikke angret på. Min tannlege Saba Sohail er behagelig, og ryddig. Faglig virker hun svært kompetent. Hun er omsorgsfull og oppmerksom på hvordan pasienten til enhver tid har det i stolen. Anbefales på det varmeste.
Senior 78

Dyktig tannlege

Tannlege: Saba Sohail Skrevet

Saba Sohail er en dyktig og samvittighetsfull tannlege. Informerer pasienten på en profesjonell og forståelig måte. Utfører behandlingen grundig og nøyaktig. Som pasient føler jeg meg godt ivaretatt.

veldig godt ivaretatt; behagelig og omtenksom

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

veldig dyktig og grundig i sitt arbeid. behagelig i den grad et besøk i tannlegestolen er det. gode råd om videre oppfølging av egen tannhelse

Best i test

Tannlege: Saba Sohail Skrevet

Saba er en svært dyktig tannlege med et vinnene vesen. Flink til å forklare før og underveis i behandlingen. Anbefales på det sterkeste.

Utrolig flink og profesjonell tannlege!

Tannlege: Kariann Skare Skrevet

Kariann har virkelig gitt meg en helt utrolig fin kundeopplevelse fra start til slutt. Hun har vært så profesjonell, dyktig, oppmerksom, fleksibel, imøtekommende og hyggelig, at det har vært en fryd å komme til timen! 😊 jeg kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet av Edge-bondingen, og vil uten tvil anbefale hun og Eiksmarka varmt til venner og bekjente fremover.