Tom Henrik Sipos

Østensjøveien 79 0667 Oslo

Siste vurderinger av Tom Henrik Sipos

Veldig fornøyd!

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Har hatt Tom Henrik Sipos som tannlege i en del år nå og er veldig fornøyd, han er behagelig, rolig og veldig flink til det han holder på med. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt. Bryn tannhelsesenter anbefales på det varmeste til alle. Veldig lett med parkering og helt ok priser ( er jo aldri gøy å betale tannlegeregninger...)

Beste tannlege

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Han er behagelig og opptrer rolig og behersket, er imøtekommende og hyggelig. Kan sitt fag utmerket godt. Er lett på hånden og omsorgsfull, hensynsfull

Langt over gjennomsnittlig flink tannlege.

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Før jeg kom til Tom Sipos hadde jeg tannlegeskrekk. Det har jeg aldri hatt hos ham. Han vet når han bør sette bedøvelse, og gjør han det ikke, så er det ikke vondt heller. Han vil hjelpe pasientene på en mest mulig skånsom måte, og er en rolig og behagelig person.

Anbefales!

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Jeg har gått til Tom Henrik Sipos flere ganger og har alltid vært veldig fornøyd. Han gjør en god jobb og har i tillegg en behagelig og positiv måte å møte pasienten på. Denne tannlegen bytter jeg ikke ut hvis jeg ikke må! Bryn tannhelsesenter virker fleksibelt og det er lett å få time både på dagtid og senere på ettermiddag/kveld. Prisene er heller ikke avskrekkende. Har også hørt mye godt om tannlege Andreas Gibszstein ved samme tannhelsesenter.