Oris Dental Bryn

Oris Dental Bryn holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oris Dental Bryn

Strålende behandling

Tannlege: Sebastian Gran Jakobsen Skrevet

God service, profesjonell og svært kompetent tannlege. Kommer gjerne tilbake en annen gang. Anbefales på det sterkeste.

MEGET GOD TANNLEGE

Tannlege: Sebastian Gran Jakobsen Skrevet

JEG HAR HATT SEBASTIAN GRAN JAKOBSEN SOM TANNLEGE I FLERE SESONGER NÅ, OG ER MEGET FORNØYD. ALLTID IMØTEKOMMEN OG BLID, OG MEGET FAGLIG DYKTIG. FØLER MEG VIRKELIG IVARETATT PÅ ORIS BRYN. KAN ANBEFALES !

Imøtekommende, dyktig og nøye

Tannlege: Sebastian Gran Jakobsen Skrevet

Veldig hyggelig og dyktig tannlege som alltid er opptatt av pasientens ve og vel, og å gjøre en best mulig jobb.
Jeg har Oris Dental og Sebastian i flere år og er storfornøyd.

Meget fornøyd!

Tannlege: Sebastian Gran Jakobsen Skrevet

Jeg har nylig fullført en Invisalign-behandling, og er svært fornøyd med resultatet. Sebastian var profesjonell, imøtekommende og svært kunnskapsrik. Han forklarte behandlingsprosessen tydelig, fulgte nøye opp fremgangen min, og sikret at alt gikk som det skulle. Kan anbefale Sebastian Gran Jakobsen på det varmeste til alle som vurderer Invisalign eller andre tannbehandlinger!

Faglig dyktig tannlege!

Tannlege: Sebastian Gran Jakobsen Skrevet

Har vært hos Sebastian i 6 år nå. Han er en meget faglig dyktig og effektiv tannlege. Superflink med pasienter med tannlegeskrekk, og føler meg alltid trygg og ivaretatt hos ham. Jeg har alltid fått info om pris på forhånd ved større arbeider, og han setter av god tid til forklaring underveis. Kan på det varmeste anbefale denne tannlegen:-)