Christian Øverli Hjulstad

Arkaden Tannhelse DA

2004

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Arkaden Tannhelse DA Prisliste

Christian Øverli Hjulstad er tannlege i Stavanger

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Christian Øverli Hjulstad

Grådig?

Klinikk: Arkaden Tannhelse DA Skrevet

Hyggelig fyr som virket som om han kunne faget sitt.

Men jeg stusset over over prisen da det var tatt betalt for arbeid som ikke var utført. Da fikk jeg en beklagelse og info at dette var en del av en pakke på arbeid som skulle utføres ved neste behandling. Vi ble enige om at dette beløpet skulle jeg ha tilgode til neste gang.

Da jeg spurte om estimat for hva neste behandling kom til å komme på fikk jeg beskjed om at " siden vi er kommet så skeivt ut, tror jeg det er best du finner en annen tannlege" Jeg ble litt forfjamset, men tenkte at dette sikkert var det beste å gjøre i og med at kundeopplevelsen ikke var særlig god for min del. Ba da om å få tilbakebetalt det jeg hadde betalt for mye, fikk da til svar at det var en del av behandlingen likevel..... Regner meg som rolig og fornuftig fyr som ikke maser/klager unødig, men denne opplevelsen gjør at jeg ikke kan anbefale vedkommende videre.

Byens beste!

Klinikk: Arkaden Tannhelse DA Skrevet

Har ganske stor skrekk for tannleger etter dårlig behandling fra tannleger etter yngre år. Men etter 6 år uten skjekk og med tannpine så måtte eg komme med til tannlegen. Eg ble anbefalt Christian og ble veldig bra tatt imot. Christian er en veldig rolig og varm person som forklarer alt han gjør noe som er betryggende for meg. Eg hadde 2 hull og en rotfylling som ble kjempe godt tatt hånd om uten smerter og problemer. Noe som eg veldig taknemlig for. Eg kan på det sterkeste anbefale Christian til alle som vil ha en dyktig tannlege som kan stole på!