Ingrid Karine Fjærvik

• Eksamen odontofobi
  • Godkjent implantatprotetisk behandler

Ingrid Karine Fjærvik er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Ingrid Karine Fjærvik

Meget imponert - en helt annen dimensjon.

Klinikk: Fjærvik Klinikken AS Skrevet

Unik atmosfære. Informativt og proffesjonelt. Meget god service og resultat som foreskrevet.

Den perfekte tannlege for de med tannlegeskrekk

Klinikk: Fjærvik Klinikken AS Skrevet

For første gang i mitt liv har jeg opplevd at tannlegen lytter til meg. Og tar min frykt på alvor. Ingrid var genuint opptatt av hvordan jeg hadde det under hele behandlingen. Videre ble jeg fortalt hele tiden hva som foregikk.

En mer empatisk tannlege skal du lete lenge etter, men min søken er over :)

Etter 20 år turte jeg endelig, jippi jeg er glad

Klinikk: Fjærvik Klinikken AS Skrevet

Etter 20 år turte jeg endelig å gå til tannlegen (etter sterke anbefalinger fra venner valgte jeg Ingrid Fjærvik) og jeg er så lettet og glad. Jeg var utrolig nervøs og tannlegeskrekken var på topp når jeg kom. Men sakte men sikkert fikk hun meg rolig. Underveis følte jeg at jeg begynte å slappe av. Ingen gjorde noe uten først å spørre og fortalte hele tiden hva som skulle skje. Jeg følte kontroll og slappet av. Jeg takker av hele mitt hjerte at jeg nå kan gå til tannlegen uten hjerte i halsen. I tillegg har jeg nå også fått bleket tennene (egen blekeskinne hjemme) som de tilpasset. Helt perfekt for meg. Nå smiler jeg til verden, med friske hvite tenner. Jeg anbefaler Ingrid Fjærvik på det sterkeste. Hilsen endelig kvitt tannlegeskrekk og uten hull i tennene. :-)
Angående prisen..... for meg var det en uvurderlig opplevelse å bli kvitt skrekk og hull.. verdt sin vekt i gull , jeg hadde betalt dobbelt !! kommer tilbake om et år, igjen og igjen :-)

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Fjærvik Klinikken AS Skrevet

Ingrid tar seg GOD tid når jeg kommer, hun lytter til meg, er empatisk og omsorgsfull, gjør alt i mitt tempo, og forklarer alt hun gjør underveis slik at jeg skal føle meg trygg. Hun stopper hvis jeg ber henne stoppe, og hun lar vær å bruke diverse instrumenter som jeg ikke vil at hun skal bruke. Hun er alltid optimistisk, positiv og strålende glad, og tar seg tid til å spørre om livet utenom tennene mine :) Hun gir meg lystgass når jeg ønsker det, og råder meg gjerne til å ta en beroligende tablett hjemme før jeg skal dit - hvis det behøves.
Alt i alt en flott tannlege og et flott menneske!

Dyr og ikke særlig empatisk

Klinikk: Dentales Tannklinikk Lysaker Skrevet

Ifm tannlegeskrekk og narkosebehandling hadde jeg en tannlege som ikke virket særlig empatisk; selv om hun skulle være spesialist på pasienter med tannlegeskrekk. Sikkert dyktig nok; men ikke en person man følte man kunne støtte seg til. Noen dager før inngrepet i narkose, spurte jeg om jeg kunne ta en Sobril 15 mg som jeg hadde hjemme i før jeg dro til tannlegekontoret.. Nei, jeg måtte ta en tablett som de skulle gi meg ved ankomst. Dette viste seg å være Flunipam 1 mg, som virket mye svakere enn min Sobril. For dette ble jeg fakturert ekstra 400 kr , mens den kostet kr 1,68 i.h.t preparatomtalen. Deres faktura lød på nærmere 33.000 kr, så jeg synes de kunne spart seg dette :-( Jeg tok dette opp med dem skriftlig, men fikk da beskjed om at jeg trengte "ekstra omsorg" før inngrepet. Tull og tøys; jeg fikk tabletten da jeg kom, og ingen snakket til meg før jeg ble plassert i stolen. Min Sobril hadde hjulpet mye bedre. Snakk om grådighet fra begynnelse til slutt.