Synne Ovanger Reiremo

Synne Ovanger Reiremo er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Synne Ovanger Reiremo

Best dentist in tromso

Klinikk: Grønnegata Tannlegesenter Oris Dental Skrevet

After suffering from severe dental problems and phobia from traumatic previous experience, Synne helped me to have a nice and healthy mouth hygiene.she is very calm , “light handed” and you can barely feel her touch.
She has the ability and the perception to find solutions to the most difficult problems.
I would highly recommend her !

Fremragende tannlege

Klinikk: Grønnegata Tannlegesenter Oris Dental Skrevet

Synne er en utrolig dyktig tannlege . Hun forklarer hele veien hva hun gjør . Hun er veldig trygg i sin rolle som tannlege . Oppsumert , dyktig tannlege med fremragende kommunikasjon og Glimt i øyet

Fantastisk tannlege

Klinikk: Grønnegata Tannlegesenter Oris Dental Skrevet

Dette er den beste tannlegen jeg har vært hos! Og for de med litt tannlegevegring, er hun absolutt å anbefale! Dyktig, smilende og nøyaktig i sitt arbeide!

Trygg.

Klinikk: Grønnegata Tannlegesenter Oris Dental Skrevet

Dette er tannlege som har et godt smil,trygg og flink,blir glad i hennes nærvær. Blir aldri å bytte henne ut.Har du tannlegeskrekk så gå til henne,hun er så behagelig og rolig og dette smitter over på deg,verdens beste,.

Meget rolig og inkluderende tannlege.

Klinikk: Grønnegata Tannlegesenter Oris Dental Skrevet

Trives veldig bra med min tannlege, hun forteller og forklarer meget godt hva vi skal ,og spør også om det er ok for meg.
Og betrygende at hun bruker spesialister der hun er i tvil, samt sine kolleger. Det viser en god hodlning. Har gått hos henne i flere år, og kan anbefales på det beste.