Synne Ovanger Reiremo

Synne Ovanger Reiremo er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Synne Ovanger Reiremo

Fremragende tannlege

Klinikk: Grønnegata Tannlegesenter Skrevet

Synne er en utrolig dyktig tannlege . Hun forklarer hele veien hva hun gjør . Hun er veldig trygg i sin rolle som tannlege . Oppsumert , dyktig tannlege med fremragende kommunikasjon og Glimt i øyet

Fantastisk tannlege

Klinikk: Grønnegata Tannlegesenter Skrevet

Dette er den beste tannlegen jeg har vært hos! Og for de med litt tannlegevegring, er hun absolutt å anbefale! Dyktig, smilende og nøyaktig i sitt arbeide!

Trygg.

Klinikk: Grønnegata Tannlegesenter Skrevet

Dette er tannlege som har et godt smil,trygg og flink,blir glad i hennes nærvær. Blir aldri å bytte henne ut.Har du tannlegeskrekk så gå til henne,hun er så behagelig og rolig og dette smitter over på deg,verdens beste,.

Meget rolig og inkluderende tannlege.

Klinikk: Grønnegata Tannlegesenter Skrevet

Trives veldig bra med min tannlege, hun forteller og forklarer meget godt hva vi skal ,og spør også om det er ok for meg.
Og betrygende at hun bruker spesialister der hun er i tvil, samt sine kolleger. Det viser en god hodlning. Har gått hos henne i flere år, og kan anbefales på det beste.

Dyktig og sjarmerende!

Klinikk: Grønnegata Tannlegesenter Skrevet

Var innom henne for å trekke en visdomstann, noe man ikke akkurat gleder seg til! Ble tatt imot av en smilende tannlege som med stor ro fortalte hva hun skulle gjøre og klarte å berolige meg. Underveis var hun veldig flink å fortelle hva hun gjorde, og jeg kjente praktisk talt ingenting da tannen ble rokket ut. Jeg er ikke i tvil- dette er min nye tannlege. Anbefaler alle å bestille time hos henne!

Jeg har begynt hos henne og tenker ikke å bytte min tannlege

Klinikk: Grønnegata Tannlegesenter Skrevet

Jeg har vært hos henne nesten 4 ganger. Hun ga meg noen råd og vi har gjort hva vi har avtalt om. Behandlingen gikk bra og jeg har ikke noen problemer nå.

Beste tannlege ever!

Klinikk: Grønnegata Tannlegesenter Skrevet

Jeg er SÅ fornøyd med Synne som tannlege! Hun lyttet til meg, drøftet ulike løsninger og sammen fant vi ut hva som ble beste løsning. Veldig hyggelig, serviceinnstilt og dyktig. Anbefales!