Sadia Nazir Khan

Sadia Nazir Khan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Sadia Nazir Khan

Veldig fornøyd

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Jeg bruker Sadia som min faste tannlege, og går til årlig kontroll. Har vært gjennom både helt vanlig kontroll, rotfylling og bleking (selvvalgt) og er veldig fornøyd. Hun informerer godt underveis og virker sikker og veldig kompetent. Anbefales.

Fikk veldig fint inntrykk av Sadia Khan. Varm og imøtekommende men veldig profesjonell og effektiv,

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Både jeg og min datter har fått utrolig god hjelp av Tannlege Sadia. Jeg får inntrykk av at hun tilbyr behandling av den best mulig kvalitet, uten å overbehandle. Min venninne fikk helt nye tenner men jeg vil jo ha mine egne lengst mulig og det var godt å oppleve tannlegens støtte på det. Kvinne 60 år, med tannlegeangst.

Verdens beste tannlege!

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Tannlegeskrekken har vært stor i alle år, men hos Sadia Khan (de siste 2 år) har jeg ALDRI opplevd noen smerter. Helt utrolig. Du merker nesten ikke når behandlingen er over. Dette er en tannlege du kan stole blindt på. Superdyktig!! Og anbefales på det sterkeste!

Veldig sikker, effektiv og flink tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Har bare positivt å si om Sadia Nazir Khan som tannlege. Hun er en hyggelilg person, sikker i faget og effektiv. Forklarte greit hva hun gjorde og hvorfor. Har vært hos henne flere ganger og kontakter henne igjen ved behov.

Usikker

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Virker usikker. Opptrer nonchalant og "liksom-selvsikker". Jeg likte meg ikke hos henne.