Sadia Nazir Khan

Oral protetikk

Autorisasjon (2003)

Sadia Nazir Khan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Sadia Nazir Khan

Konsultasjon: Valg av Bro, implantat eller "krone på stift"

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Seint "oppmøte" fra spesialisten. Dårlig på kommunikasjon. Svarte unnvikende på spørsmål, men var veldig fiksert på broløsning uten å forklare/ begrunne fordeler, ulemper, usikkerheter, risiki etc for kostnader på ca kr 40000. Jeg hadde ubesvarte spørsmål, da jeg måtte forlate en amputert konsultasjon. Spurte da om jeg kunne ringe i etterkant. Jeg fikk til svar at jeg kunne ringe resepsjonen for å betille ny konsultasjon. Jeg ringte sentralen en halv dag seinere for å bestille en slags "second opinion". Vedkommende på telefon var som alltid særdeles hjelpsom og leste uoppfordret opp fra journalen. Der sto skrevet alt jeg lurte på veldig avklarende, som spesialisten ikke tok seg tid til å informere meg om. Spesialiten sparte seg kanskje ett minutt, men kostet meg kanskje en halv dag i bortkastet tid og undersøkelser på internett og mine tilnærmet bortkastede kroner 2395. Jeg søker nå annen tannlege der jeg er villig til å bruke mine kr 40000

Veldig hyggelig

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Hun var svært hyggelig og rolig. Forklarte godt. Alltid vanskelig å vurdere om en tannlege er god i jobben eller ikke, men jeg fikk et godt inntrykk.

Den beste tannlegen

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Jeg følte meg veldig trygg. Fikk god informasjon. Hun støttet meg gjennom hele behandlingen og stilte opp når jeg trengte det. Også utenom klinikkens åpningstid og hennes egen arbeidstid.

Dårlig kommunikasjon

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

Ikke lett å samarbeide med Safia dessverre. Hun holder ikke frister og hennes behandlingsplaner som blir sendt på e-post inneholder kun bilder og ingen forklaring på hva behandlingen går ut på.

usikker

Klinikk: Colosseum Tannlege Majorstuen Skrevet

hyggelig, men ga meg en utrolig dårlig følelse fra når jeg først møtte henne.. Følte meg ikke ivaretatt.

Sikkert utrolig dyktig tannlege, men ville ikke ta sjansen pga det over.