Sadia Nazir Khan

Sadia Nazir Khan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Sadia Nazir Khan

Veldig fornøyd

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Majorstua Skrevet

Jeg bruker Sadia som min faste tannlege, og går til årlig kontroll. Har vært gjennom både helt vanlig kontroll, rotfylling og bleking (selvvalgt) og er veldig fornøyd. Hun informerer godt underveis og virker sikker og veldig kompetent. Anbefales.

Fikk veldig fint inntrykk av Sadia Khan. Varm og imøtekommende men veldig profesjonell og effektiv,

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Majorstua Skrevet

Både jeg og min datter har fått utrolig god hjelp av Tannlege Sadia. Jeg får inntrykk av at hun tilbyr behandling av den best mulig kvalitet, uten å overbehandle. Min venninne fikk helt nye tenner men jeg vil jo ha mine egne lengst mulig og det var godt å oppleve tannlegens støtte på det. Kvinne 60 år, med tannlegeangst.

Verdens beste tannlege!

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Majorstua Skrevet

Tannlegeskrekken har vært stor i alle år, men hos Sadia Khan (de siste 2 år) har jeg ALDRI opplevd noen smerter. Helt utrolig. Du merker nesten ikke når behandlingen er over. Dette er en tannlege du kan stole blindt på. Superdyktig!! Og anbefales på det sterkeste!

Veldig sikker, effektiv og flink tannlege

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Majorstua Skrevet

Har bare positivt å si om Sadia Nazir Khan som tannlege. Hun er en hyggelilg person, sikker i faget og effektiv. Forklarte greit hva hun gjorde og hvorfor. Har vært hos henne flere ganger og kontakter henne igjen ved behov.

Usikker

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Majorstua Skrevet

Virker usikker. Opptrer nonchalant og "liksom-selvsikker". Jeg likte meg ikke hos henne.

Usikker men hyggelig

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Majorstua Skrevet

Det positive er at hun er ganske hyggelig og tilgjengelig. Men min behandling gikk så galt som den kunne gå, og dette pga både hennes og hennes tannlegeassistent sin uerfarenhet. De var utrolig klønete og det ble en dårlig opplevelse for meg. Jeg skal i hvert fall aldri mer tilbake. Jeg slet lenge med smerter etter noe som skulle være et enkelt inngrep. Ikke bra.

Kjempeflink!!

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Majorstua Skrevet

Jeg har alltid hatt en veldig stor tannlegeskrekk grunnet ekstremt dårlig erfaring.
Jeg kom til Khan og var veldig nervøs. Hun var utrolig flink. Hun roet meg ned og var rask og effektiv. Og det beste var at det ikke gjorde vondt i det heletatt. Jeg hadde gruet meg til å sitte lenge i stolen men det gikk veldig fort og greit. Plutselig var det over. Kommer aldri til å bytte tannlege! Hun er fantastisk flink!