Bernt Johan Evensen

Bernt Johan Evensen er tannlege i Nøtterøy og Tønsberg

Siste vurderinger av Bernt Johan Evensen

Perfeksjonist !

Klinikk: Kaldnes Tannhelse AS Skrevet

Evensen er grundig, nøyaktig og perfeksjonistisk i sin utøvelse av profesjonen.
Han har gjennomført omfattende behandling knyttet til periodontitt, med godt resultat. Har også gjennomført sinus-løft med implantatbehandling - svært profesjonelt gjennomført.
Behandlingen hos Evensen er kostbar - imidlertid anbefaler jeg han ved avanserte inngrep - han er blant de dyktigste !

Den perfekte tannlege

Klinikk: Kaldnes Tannhelse AS Skrevet

Evensen er virkelig en unik tannlege. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg er ikke veldig glad i å gå til tannlegen, men Evensen er så flink, trygg og forsiktig så det er ikke noe problem. Han er medmennesklig og ser hele mennesket. Han bryr seg. Spør hvordan det går å ser på deg som mer enn tenner. Helt fantastisk

Dyktig tannspesialist

Klinikk: Kaldnes Tannhelse AS Skrevet

Dyktig og flink til å forklare hva som er galt, hva som er bra og hva som må gjøres. Gir overslag og forteller om hvor mye som dekkes av det offentlig. er nøyaktig, behagelig og en god "håndverker" også. Behandlingen virket, og fikk både muntlig og skriftlig forklaring på hva jeg selv må gjøre for å holde det ved like. Hyppige kontroller rett etter ferdig behandling, lengre intervaller etterhvert. Anbefaler kontroller hos tannpleier mellom egne kontroller, hvilket jeg synes er positivt.