Bernt Johan Evensen

Bernt Johan Evensen er tannlege i Sandefjord

Siste vurderinger av Bernt Johan Evensen

Trygg og svært dyktig!

Klinikk: Colosseum Tannlege Sandefjord Skrevet

Solid, grundig og vennlig. Fikk implantat. Smertefritt, passet perfekt med en gang. Informerer åpent under behandling slik at man hele tiden vet hva som skjer. Tydelig kunnskapsrik og oppdatert på siste og beste metoder. Vil gjerne rådføre meg Bernt-Johan Evensen for tannkirurgi og annen tannhelse i fremtiden. Beste tannlege jeg noen gang har benyttet.

Veldig dyktig diagnostiker og behandler

Klinikk: Colosseum Tannlege Sandefjord Skrevet

Behandlet tannkjøttet mitt. Etter det hadde jeg ikke noen problemer med tennene. Annen lege utførte kronebehandling hos meg. Det førte til at jeg fikk smerter i tann som varte hele år. Mange leger prøvde å finne tann som trenger rotbehandling hos meg men uten at smertene forsvinner. Kun lege Bernt Johan Evensen fant tann som forårsaker mine smerter.
Det beviser hvor flink er han til å sette riktig diagnose. Det er ikke mange leger som er flinke til dette. Og Bernt Johan Evensen er en av dem.

Perfeksjonist !

Klinikk: Odontia Tannlegene Kaldnes Skrevet

Evensen er grundig, nøyaktig og perfeksjonistisk i sin utøvelse av profesjonen.
Han har gjennomført omfattende behandling knyttet til periodontitt, med godt resultat. Har også gjennomført sinus-løft med implantatbehandling - svært profesjonelt gjennomført.
Behandlingen hos Evensen er kostbar - imidlertid anbefaler jeg han ved avanserte inngrep - han er blant de dyktigste !

Den perfekte tannlege

Klinikk: Odontia Tannlegene Kaldnes Skrevet

Evensen er virkelig en unik tannlege. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg er ikke veldig glad i å gå til tannlegen, men Evensen er så flink, trygg og forsiktig så det er ikke noe problem. Han er medmennesklig og ser hele mennesket. Han bryr seg. Spør hvordan det går å ser på deg som mer enn tenner. Helt fantastisk

Dyktig tannspesialist

Klinikk: Odontia Tannlegene Kaldnes Skrevet

Dyktig og flink til å forklare hva som er galt, hva som er bra og hva som må gjøres. Gir overslag og forteller om hvor mye som dekkes av det offentlig. er nøyaktig, behagelig og en god "håndverker" også. Behandlingen virket, og fikk både muntlig og skriftlig forklaring på hva jeg selv må gjøre for å holde det ved like. Hyppige kontroller rett etter ferdig behandling, lengre intervaller etterhvert. Anbefaler kontroller hos tannpleier mellom egne kontroller, hvilket jeg synes er positivt.