Colosseum Tannlege Sandefjord

Thor Dahls gate 1 3210 Sandefjord
Colosseum Tannlege Sandefjord holder til i Sandefjord

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Sandefjord

Kan trygt anbefales 🤗

Tannlege: Anders Kamfjord Skrevet

Kamfjord er en meget hyggelig og dyktig spesialist som har gitt meg smilet tilbake. Resultatet ble to helt perfekte fortenner(implantater). Svært god oppfølging og veiledning av Anders og dyktige flotte tannpleiere, samt resepsjonister som alltid er blide og imøtekommende. Anbefales 😁👍

Trygg og svært dyktig!

Tannlege: Bernt Johan Evensen Skrevet

Solid, grundig og vennlig. Fikk implantat. Smertefritt, passet perfekt med en gang. Informerer åpent under behandling slik at man hele tiden vet hva som skjer. Tydelig kunnskapsrik og oppdatert på siste og beste metoder. Vil gjerne rådføre meg Bernt-Johan Evensen for tannkirurgi og annen tannhelse i fremtiden. Beste tannlege jeg noen gang har benyttet.

Veldig dyktig diagnostiker og behandler

Tannlege: Bernt Johan Evensen Skrevet

Behandlet tannkjøttet mitt. Etter det hadde jeg ikke noen problemer med tennene. Annen lege utførte kronebehandling hos meg. Det førte til at jeg fikk smerter i tann som varte hele år. Mange leger prøvde å finne tann som trenger rotbehandling hos meg men uten at smertene forsvinner. Kun lege Bernt Johan Evensen fant tann som forårsaker mine smerter.
Det beviser hvor flink er han til å sette riktig diagnose. Det er ikke mange leger som er flinke til dette. Og Bernt Johan Evensen er en av dem.

Kjempefornøyd

Tannlege: Håvard Stueland Skrevet

Veldig flink. Forklarer hva som skal skje underveis. Følte meg godt ivaretatt og trygg på resultatet.