Vemund Jenssen

Vemund Jenssen er tannlege i Eidsvoll

Siste vurderinger av Vemund Jenssen

Proff og behagelig

Klinikk: Vemund Jenssen Skrevet

Har skikkelig tannlegeskrekk. Måtte trekke en tann,men han greide ved prat få meg rolig. Kjente nesten ingenting ved trekkingen. Skal nå prøve å se om jeg kan ta behandling på resten av tennene

Den beste 😁

Klinikk: Vemund Jenssen Skrevet

Jeg har alltid hatt tannlegeskrekk. Den begynte med dkoletannøegen. Droppet tannlege i mange år.. De siste årene har jeg brukt Vemund. Han har klart det ingen andre har klart. Få meg over kneika med skrekken. Han er meget dyktig ,profesjonell, og omsorgsfull. Effektiv. Og han lytter... Anbefaler han på det varmeste. Hadde det vært 10 * så hadde han fått det av meg.

Dyktig tannlege

Klinikk: Vemund Jenssen Skrevet

Han lytrer og forstår min tannlegeskrekk. Sier fra om nesten hver ting han gjør. Spør om det går bra med meg. Og veldig bra resultat av det arbeid han har gjort med mine tenner.

Dyktig og effektiv tannlege

Klinikk: Vemund Jenssen Skrevet

Ble i sin tid anbefalt Vemund Jenssen som tannlege da jeg flyttet til kommunen og har nå vært pasient hos ham i flere år. Min erfaring med Vemund Jensen er at han er faglig særdeles dyktig, effektiv, vennlig og profesjonell. Som pasient med tilløp til tannlegeskrekk føler jeg meg absolutt trygg og i de aller beste hender.
Anbefales.

Dyktig tannlege!

Klinikk: Vemund Jenssen Skrevet

Har hatt enormt tannlegeskrekk hele livet. Ble anbefalt Vemund og angrer ikke i det hele tatt. Han tar seg tid og forklarer alt han gjør. Om du har tannlegeskrekk, vil jeg absolutt anbefale han :)