Torkild Nohre

Torkild Nohre er tannlege i Ringerike

Siste vurderinger av Torkild Nohre

Meget behagelig

Klinikk: Tannlegene Nohre AS Skrevet

Med sterk lege/tannlegeskrekk så drar jeg ikke for ofte til tannlegen. Så det var skummelt med ny tannlege men dette var helt problemfritt. Både Torkild og kona har hjulpet meg masse med skrekken og nå drar jeg til timen uten redsel. Prisen er vel som de fleste andre, men opplevelsen og at de tar skrekken min på alvor er det viktigste for meg. 😁

Bedagelig

Klinikk: Tannlegene Nohre AS Skrevet

Etter flere år uten tannhelsepleie av noe slag pga tannlegeskrekk, ble jeg anbefalt Torkild. Nå kunne jeg aldri tenke meg noen annen tannlege, og klarer etter flere besøk gjennom de siste årene nesten å slappe av i stolen.
Han tar seg god tid og viser hensyn ovenfor en engstelig sjel.
Ved begynnelse på hull har jeg fått enkle og gode råd, blitt vist hvilke(t) område(r) som krever litt ekstra pleie, og satt opp ny time f.eks. Et halvt år frem i tid og ikke et helt år for å unngå at det blir verre enn nødvendig før problemet må tas ved roten.

ok

Klinikk: Tannlegene Nohre AS Skrevet

Hyggelig og grei jobb ikke noe å si på det men rotete når det gjelder faktura og fikk en orntelig smell da en regning dukket opp med en solid purregebyr på slep samt dårlig forklaring på spørsmål jeg har.Da jeg trakk visdomstann lot han meg gå derfra med blod fra munnvikene uten å si ifra ,litt merkelig....
virker vimsete og rotete.