Kristin Sandaa Møller

Klinikk

Frogner Tannhelse

Mogens Thorsens Gate 10 0264 Oslo

Siste vurderinger av Kristin Sandaa Møller

Jeg endrer min vurdering:-)

Klinikk: Frogner Tannhelse Skrevet

Hei igjen, jeg skrev en vurdering tidligere i en periode hvor jeg prøvde å få en behandling hvor tannlegen veileder meg med å få det jeg kan få av støtte fra Helfo og Nav. Dette er noe av det tannleger skal hjelpe til med og Helfo har f.eks. denne guiden: "Alle tilstandene tannleger kan behandle på vegne av folketrygden er definert i folketrygdens stønad til dekning av utgifter til tannbehandling, «Det gule heftet», som blir utformet av Helse- og omsorgsdepartementet (HOD). Du plikter å sette deg inn i regelverket og bruke takstene etter gjeldende regelverk." Det gule heftet finner du her: https://helfo.no/takster/regelverk-og-takster-for-tannlege

Etter frem og tilbake om dette i begynnelsen så kom vi endelig i gang og tannlegen har vært helt super med å hjelpe meg med å få de rette støtteordningene og selve tannlege behandlingen har også vært helt knallbra! Dyktig, hjelpsom, omtenksom og ikke minst veldig hyggelig tannlege. Jeg anbefaler tannlege Emeline Mandal hos Frogner Tannhelse til alle. Og ikke minst for de som har litt tannlegeskrekk som meg gjorde hun det meget behagelig og smertefritt og f.eks. trekke en tann.

Det er ingen grunn til å tvile på å bestille time her.

:-):-):-)

Dyktig, effektiv og empatisk

Klinikken: God service.

Tannlegen: Effektiv, empatisk og en varm person. Virker trygg i faget og er profesjonell. Smertefri behandling.

Jeg er glad jeg havnet i tannlegestolen til Kristin Møller. Jeg var endelig heldig som kom til en tannlege som behandler pasienten mer enn ett sett tenner, og som tar hensyn til mennesket også.

Kristin Møller er en oppmuntrende tannlege som motiverer pasienten på en god måte. Vurderingene av tannbehandling fremstår også som adekvat, samt inkluderer pasientens ønsker og preferanser. Foreslår ikke dyrere og mer omfattende behandling enn det som er nødvendig.

Sekretæren fortjener også ros. En meget engasjert dame som ordner opp på beste vis, gir rikelig med informasjon og passer på at du blir ivaretatt mellom slagene.

Tommel opp!

Tannlegen for deg med tannlegeskrekk

Klinikk: Frogner Tannhelse Skrevet

Hun er en utrolig dyktig og snill dame. Jeg måtte gjennom omfattende behandling (flere hull og trekking av visdomsjeksel), og hun fikk fikset alt smertefritt og raskt. Kan absolutt anbefale henne!!!

Den flinkeste og snilleste tannlegen.

Klinikk: Frogner Tannhelse Skrevet

Kristin er en dyktig spesialist, utrolig snill og forståelsesfull kvinne og ikke minst er utrolig hyggelig å være på besøk hos. Absolutt å anbefale til deg som har tannlegeskrekk og trenger god hjelp eller bare vil ha tennene dine i orden. Fantastisk belligenhet i hjerte av Frogner og fakstisk like priser som i andre bydeler. Har brukt henne i mange år.