Mehmet Süslü

Nordmyrveien 3 1820 Spydeberg

Siste vurderinger av Mehmet Süslü

Anbefales sterkt!

Klinikk: Spydeberg Tannlegesenter Skrevet

Fantastisk dyktig og medmenneskelig tannlege! Har aldri vært borti maken. Psykologisk tilstede med god kompetanse og medmenneskelighet. En sann glede å komme hit!

Kjempehyggelige sekretærer også!

Tusen takk❤

Rettferdig og behagelig

Klinikk: Spydeberg Tannlegesenter Skrevet

Veldig hyggelig og rettferdig. Har fikset masse hos meg. Trenger ikke spørre eller lure på noe etterpå. God info. Han har laget bittskinne til meg som han da automatisk søkte om støtte for slik at det ble billigere for meg. Har også fått mengderabatt. Blir ofte billigere ved (storservice)

Fantastisk flink

Klinikk: Spydeberg Tannlegesenter Skrevet

Mehmet er utrolig dyktig, tar hensyn til pasientene sine, og er alltid blid og hyggelig. Jeg har tidligere vært kjempe redd for å gå til tannlegen, men det er ikke noe problem lenger. Han bryr seg om pasientene og er veldig klar på at man ikke skal ha noe ubehag mens man ligger i stolen. Han er rolig og behagelig, snakker om løst og fast mens han jobber, og det gjør at man blir mye mer avslappet. Anbefaler han på det sterkeste!

Behagelig

Klinikk: Spydeberg Tannlegesenter Skrevet

Fantastisk rolig og behagelig tannlege. Jeg har tannlegeskrekk men etter jeg var hos Mehmet første gang pga tannpine har jeg ingen problemer med å gå til tannlege lenger.
Har gjennomført både trekning av en visdomstann, midlertidig og fast fylling av jeksel.
Anbefales :)