Christer Vilhelm Ranfelt

Christer Vilhelm Ranfelt er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Christer Vilhelm Ranfelt

Meget god.

Klinikk: Christer Ranfelt Skrevet

Christer Ranfelt er en utmerket tannlege som tar alle hensyn til sine pasienter. Han er aldri negativ og lytter mer enn veldig mange profesjonelle medisinere.

Utrolig dyktig og proff tannlege!

Klinikk: Christer Ranfelt Skrevet

Alt som heter angst i forbindelse med tannlegebesøk har forsvunnet etter jeg begynte å gå til Christer, han er en proff og behagelig person som gjør at jeg føler meg trygg i tannlegestolen.

Jeg har utført flere forskjellige behandlinger her, og får alltid gode svar eller råd om jeg har spørsmål. Jeg har i løpet av årene flyttet på meg slik at det ville vært enklere å gå andre steder, men behandlingen her er så god at det er verdt en omvei!

Anbefales på det sterkeste!

Super tannlege!

Klinikk: Christer Ranfelt Skrevet

Jeg hadde tannlegeskrekk delux og hadde ikke vært hos en tannlege på 18 år da jeg trengte en. Fikk anbefalt tannlege Christer Ranfelt av ei venninne, gikk til ham og tannlegeskrekken forsvant. Dyktig, trivelig og behagelig, og jeg føler meg trygg i tannlegestolen hans. Anbefales! - Anne

Har gått til Christer Ranfelt i 20 år!

Klinikk: Christer Ranfelt Skrevet

Det sier vel sitt. Denne vennlige, behagelige mannen kan sitt fag til fingerspissene! Anbefales på det varmeste. Sentral beliggenhet har han også. God fornøyelse.