Constance Schär

Autorisasjon (2004)

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Tannfeen Lillestrøm Telefonnummer63 80 07 0063 80 07 ...
Stillverksveien 1 2004 Lillestrøm
Constance Schär er tannlege i Lillestrøm

Siste vurderinger av Constance Schär

Verdens beste tannlege😊

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Har hatt tannlege skrekk i mange år. Leste om Christiania tannlegesenter på nett og tok kontakt. Jeg bor i Kragerø og velger glatt og reise inn til Oslo for og gå til Constance😊hun er bare helt fantastisk, rolig og til og stole på 100%.

Utrolig dyktig!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Constance er en utrolig dyktig tannlege. Hun kommuniserer bra, og er veldig profesjonell i møte med deg. Hun er morsom, snill og tar seg god tid. Man ser på hele henne at hun bryr seg og vil at du skal føle deg bra. Resten av de ansatte på Christiania tannlegesenter tar deg godt i mot, har et godt humør og skaper en fin atmosfære! Anbefaler varmt Schär, og det kommer fra en som er kresen på tannleger. :-)

Flinkeste tannlegen jeg har vært borti

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Etter at jeg hadde uflaks med en annen klinikk og fikk en veldig dårlig fylling, ordnet Constance oppi dette. Hun tok seg god tid og gjorde jobben veldig godt! Forrige klinikk påsto at jeg trengte rotfylling, men det stemte ikke i det hele tatt. Utrolig flink tannlege som tar seg god tid til å gjøre jobben onkelig. Kommer uten tvil til å til henne fremover!

Gammel tann blir så god som ny

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Jeg er meget godt fornøyd med den behandling jeg har fått og kommer så klart tilbake.
Tannlege Constance gir veiledende råd som er til å stole på.

Takk!

Fantastisk dyktig og profesjonell

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

En tannlege som virkelig setter pasienten i høysetet. Dyktig og profesjonell til fingerspissene. Alltid blid. Hvis alle tannleger hadde vært som hun,hadde det ikke vært mange pasienter til behandling. Trenger du behandling spør etter Constance Schär,da er du i trygge hender.