Profilbilde

Constance Schär

Christiania Tannlegesenter

2004

Christiania Tannlegesenter Prisliste

Christiania Tannlegesenter Telefonnummer24 10 12 7024 10 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Nettsted
Grønland 4 0188 Oslo
Bestill time
Constance Schär er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Constance Schär

Fantastisk dyktig og profesjonell

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

En tannlege som virkelig setter pasienten i høysetet. Dyktig og profesjonell til fingerspissene. Alltid blid. Hvis alle tannleger hadde vært som hun,hadde det ikke vært mange pasienter til behandling. Trenger du behandling spør etter Constance Schär,da er du i trygge hender.

Dyktig og hensynsfull

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Hun er meget faglig dyktig, effektiv og hensynsfull. Jeg har med tiden vært hos henne mange ganger, og alltid fått like god behandling. Beste tannlegen jeg noengang har hatt. Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk flink tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Hun strekker seg langt for å hjelpe deg, er en fantastisk flink og hensynsfull tannlege. Alltid blid og hyggelig.

verdens beste tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk så lenge jeg kan huske etter det jeg har erfart med tidligere tannleger.
Jeg byttet til Constance Schär, og det valget må ha vært det beste!
Jeg føler meg så utrolig trygg i tannlegestolen. Constance tar seg god tid til deg, hun bryr seg og ikke minst så er hun morsom. Hun er utrolig profesjonell i yrket sitt!

Mer enn fonøyd!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Er 60 år mann, fast hos Constanse i 4-5 år, ikke uten grunn, med alt fra rotfyllinger, krone, reparasjoner av ødelagte fyllinger, estetisk behandling..og betennelse i tannkjøtt, men fare for spredning til kjeveben. Har nok vært et vanskelig tilfelle...siden jeg tildligere ikke tok min egen tannhelse nok på alvor, i yngre alder. Tannlegen min er drivende dyktig og tar meg på alvor som pasient, moderne innstilt og aldri redd for utfordringer (nok av dem i min tanngard). Åpningstider og priser er helt ok. Fikk anbefalt Constance Schär av en kollega, sender den videre til andre.