Constance Schär

Constance Schär er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Constance Schär

Fantastisk flink tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Hun strekker seg langt for å hjelpe deg, er en fantastisk flink og hensynsfull tannlege. Alltid blid og hyggelig.

verdens beste tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk så lenge jeg kan huske etter det jeg har erfart med tidligere tannleger.
Jeg byttet til Constance Schär, og det valget må ha vært det beste!
Jeg føler meg så utrolig trygg i tannlegestolen. Constance tar seg god tid til deg, hun bryr seg og ikke minst så er hun morsom. Hun er utrolig profesjonell i yrket sitt!
Klem Elin Balkan

Mer enn fonøyd!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Er 60 år mann, fast hos Constanse i 4-5 år, ikke uten grunn, med alt fra rotfyllinger, krone, reparasjoner av ødelagte fyllinger, estetisk behandling..og betennelse i tannkjøtt, men fare for spredning til kjeveben. Har nok vært et vanskelig tilfelle...siden jeg tildligere ikke tok min egen tannhelse nok på alvor, i yngre alder. Tannlegen min er drivende dyktig og tar meg på alvor som pasient, moderne innstilt og aldri redd for utfordringer (nok av dem i min tanngard). Åpningstider og priser er helt ok. Fikk anbefalt Constance Schär av en kollega, sender den videre til andre.

Best tannlege jeg har hatt i livet mitt

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Jeg bodde i flere land og hadde mange tannleger i løpet av mine 40 år. Begynte hos Constance for ca. 6 år siden. Siden da hadde jeg bare bra opplevelse. Hun bryr seg om pasienter, er veldig grundig og er god til å få deg til å slappe av når man er redd eller stresset. Jeg fikk super bra behandling i alle årene. Absolutt anbefales!

Resepsjon på senteret er ikke så imponerende - men det lever jeg med, mot en super bra tannlege.

Meget fornøyd!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Constance gjør en meget god jobb. Gikk til henne pga akutt infeksjon i tannkjøttet som var meget smertefullt. Hadde fire behandlinger hos henne og kunne ikke ha hatt mer flaks med valg av tannlege. Gir henne mine beste anbefalinger!

Vennligste tannlegen noensinne

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Jeg har hatt ekstrem tannlegeskrekk tidligere, men etter jeg møtte Schär har jeg fått et nytt syn på tannleger. Hun er både hyggelig, forsiktig og flink. Hun tar pasienten på alvor! Jeg må dessverre flytte langt vekk fra Oslo men kommer til å fortsette å bruke henne som tannlege likevel :)

Utrolig flink tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Jeg har aldri vært hos en så hensynsfull og flink tannlege som Constance. Hun er både proff og snill, og formidler en helt sjelden trygghet. Anbefaler henne på det sterkeste til alle som ønsker seg en tannlege som håndterer pasienter med tannlegeskrekk godt :)

Hyggelig og flink

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Moderne tannklinikk med relativt lavt prisnivå. Jeg har vært der ganske mange ganger. Tannlegen er imøtekommende og fremstår faglig oppdatert. Gode muligheter for timer på ettermiddag/kveld, god tilgjengelighet på telefon og e-post. Anbefales!