Constance Schär

Klinikk

Christiania Tannlegesenter

Grønland 4 0188 Oslo

Siste vurderinger av Constance Schär

Best tannlege jeg har hatt i livet mitt

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Jeg bodde i flere land og hadde mange tannleger i løpet av mine 40 år. Begynte hos Constance for ca. 6 år siden. Siden da hadde jeg bare bra opplevelse. Hun bryr seg om pasienter, er veldig grundig og er god til å få deg til å slappe av når man er redd eller stresset. Jeg fikk super bra behandling i alle årene. Absolutt anbefales!

Resepsjon på senteret er ikke så imponerende - men det lever jeg med, mot en super bra tannlege.

Meget fornøyd!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Constance gjør en meget god jobb. Gikk til henne pga akutt infeksjon i tannkjøttet som var meget smertefullt. Hadde fire behandlinger hos henne og kunne ikke ha hatt mer flaks med valg av tannlege. Gir henne mine beste anbefalinger!

Vennligste tannlegen noensinne

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Jeg har hatt ekstrem tannlegeskrekk tidligere, men etter jeg møtte Schär har jeg fått et nytt syn på tannleger. Hun er både hyggelig, forsiktig og flink. Hun tar pasienten på alvor! Jeg må dessverre flytte langt vekk fra Oslo men kommer til å fortsette å bruke henne som tannlege likevel :)

Utrolig flink tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Jeg har aldri vært hos en så hensynsfull og flink tannlege som Constance. Hun er både proff og snill, og formidler en helt sjelden trygghet. Anbefaler henne på det sterkeste til alle som ønsker seg en tannlege som håndterer pasienter med tannlegeskrekk godt :)

Hyggelig og flink

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Moderne tannklinikk med relativt lavt prisnivå. Jeg har vært der ganske mange ganger. Tannlegen er imøtekommende og fremstår faglig oppdatert. Gode muligheter for timer på ettermiddag/kveld, god tilgjengelighet på telefon og e-post. Anbefales!