Profilbilde

Autorisasjon (2004)

Siste vurderinger av Constance Schär

Fantastisk tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

En mer varm, imøtekommende og dyktig tannlege skal du lete lenge etter. Jeg har alltid vært engstelig for å gå til tannlegen, og etter et langt år med mange tannlegebesøk for ulike grunner endte jeg hos henne. Måten hun har møtt meg på, lytter og får meg til å føle meg rolig har så og si fjernet all engstelse jeg tidligere har følt på, og jeg gruer meg ikke i det hele tatt til å ta tak i tannhelseproblemer jeg har hatt i en årrekke.

Anbefales på det varmeste!

Best tannlege

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Jeg er pasient til Constance i over ti år. Har hatt flere utfordringen m tannhelsa, som hun alltid tar på alvor. Hun er perfeksjonist, følger opp pasienten grundig og gir gode, grundige råd. Når man er urolig (man blir det noen ganger) eller redd, hun ser det, tar pause, prater med pasienten, forklarer alt og dette gir trygghet. Beste tannlegen man kan tenke seg! Resepsjonen har også blitt fantastisk i siste årene m Elin og andre ansatte.

Beste tannlegen ever!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, men etter 2-3 besøk hos Constance gruer jeg meg ikke veldig til neste time.
Hun er utrolig flink og tar godt vare på meg.
Jeg føler meg trygg hos henne.
Anbefaler Christiania tannlegesenter og Constanse!😃

Verdens beste tannlege😊

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Har hatt tannlege skrekk i mange år. Leste om Christiania tannlegesenter på nett og tok kontakt. Jeg bor i Kragerø og velger glatt og reise inn til Oslo for og gå til Constance😊hun er bare helt fantastisk, rolig og til og stole på 100%.

Utrolig dyktig!

Klinikk: Christiania Tannlegesenter Skrevet

Constance er en utrolig dyktig tannlege. Hun kommuniserer bra, og er veldig profesjonell i møte med deg. Hun er morsom, snill og tar seg god tid. Man ser på hele henne at hun bryr seg og vil at du skal føle deg bra. Resten av de ansatte på Christiania tannlegesenter tar deg godt i mot, har et godt humør og skaper en fin atmosfære! Anbefaler varmt Schär, og det kommer fra en som er kresen på tannleger. :-)