Ulla Alethe Rognsaa Kildal

Autorisasjon (2002)

Friske Tenner Ulla Alethe Rognsaa
Gørbitzgate 6 0360 Oslo
Oris Dental Bryn Telefonnummer22 27 82 2222 27 82 ...
Østensjøveien 79 0667 Oslo
Ulla Alethe Rognsaa Kildal er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Ulla Alethe Rognsaa Kildal

Rolig, hyggelig og flink tannlege

Klinikk: Oris Dental Bryn Skrevet

Å gå til tannlegen er aldri gøy, men Ulla gjør opplevelsen så rolig og bra. Hun har et fargerikt (rosa!) kontor, varme kluter og en herlig positiv væremåte - blid og hyggelig. Selve behandlingen føles riktig og bra. Jeg føler meg trygg hos henne, og anbefaler henne til alle som syns tannlege er litt skummelt. Det er ikke skummelt å komme til Ulla.

Utrolig profesjonell tannlege som alltid har tid til sine pasienter

Klinikk: Oris Dental Bryn Skrevet

Tar seg alltid tid til å roe ned engstelige pasienter, møter pasientens ønske med sin kompetanse og helhetlig er Oris sin beste tannlege !
Anbefaler tannlege Ulla til hvilken som helst behandling du ønsker utført på Oris Bryn!

Helproff tannlege

Klinikk: Oris Dental Bryn Skrevet

Ulla yter topp profesjonell behandling med en vennlig og imøtekommende holdning. Hun får meg til alltid å føle meg trygg og godt ivaretatt.

Beste tannlegen

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Har gått hos Ulla i snart 7 år og er super fornøyd med servise og kvalitet. Veldig hyggelig og behagelig å vare der.

Tannlege-favoritten!

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Ulla er en utrolig proff, dyktig, nøyaktig og fin tannlege. Alltid vennlig, forsiktig og respektfull. Elsker at hun gir meg tips om pussing og produkter, hun er utrolig dedikert i faget og som tannlege. Føler meg ivaretatt, sett og trygg på at hun gir meg riktig behandling. Hvert eneste år. Anbefales!