Ulla Alethe Rognsaa Kildal

Bryn Tannhelsesenter AS, Friske Tenner Ulla Alethe Rognsaa

2002

Bryn Tannhelsesenter AS Prisliste
Friske Tenner Ulla Alethe Rognsaa Priser mangler

Bryn Tannhelsesenter AS Telefonnummer22 27 82 2222 27 82 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Østensjøveien 79 0667 Oslo
Friske Tenner Ulla Alethe Rognsaa
Gørbitzgate 6 0360 Oslo
Ulla Alethe Rognsaa Kildal er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Ulla Alethe Rognsaa Kildal

Tannlegeskrekk - da anbefaler jeg Ulla Kildal

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Jeg har strevd med tannlegeskrekk i mange, mange år!! Hvis du også gjør det, vil jeg på det varmeste anbefale deg å gå til tannlege Ulla Kildal. Dyktig, omtenksom, og ikke minst flink med "redde" folk, sånn som meg. ANBEFALES !!!

Ulla

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Veldig fornøyd med Ulla som tannlege, første gang på 15 år jeg har en fast tannlege å gå til.
Ulla snakker også tegnspråk, som gjør det lett for meg som hørselshemmet å kunne kommunisere godt med min tannlege. Veldig fornøyd!

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Jeg har slitt med tannlegeskrekk, som resulterte i at jeg ikke hadde vært hos tannlegen på 11 år. Trengt derfor en behagelig, pedagogisk og dyktig tannlege. Hun forklare trinnene og prosessen noe som får meg til å slappe mer av. Veldig glad for å ha henne som tannlege.

Anbefales på det varmeste

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Jeg har brukt Ulla i ca.15 år og kommer aldri til å bytte tannlege, så lenge hun holder på (selv om jeg har fått lengere reisevei). For 15 år siden hadde jeg mye problemer med tennene mine og grudde meg veldig til å gå til tannlegen, men Ulla har fikset opp i alt, og nå har jeg bare en sjekk i året. Hun er både faglig dyktig og en varm og hyggelig person, som gjør totalopplevelsen optimal og som har kurert min tannlegeskrekk. Prisen har holdt seg ganske jevn de årene jeg har gått der og ligger nok ikke noe høyere enn andre tannlegesenter med sammen standar (God standar). Det som er greit med Ulla er at hun er fleksibel med betalingen, slik at det kan deles opp hvis det er behov for det (I alle fall for faste pasienter). Vil du ha en dyktig, erfaren, hyggelig og blid tannlege, så burde du gå til Ulla.

Oslo' s beste

Klinikk: Friske Tenner Ulla Alethe Rognsaa Skrevet

Jeg slet med tannlegeskrekk frem til jeg møtte ulla. Hun er ikke bare flink og brenner for jobben men hun er snill og jordnær i tillegg til mye mer. Anbefales på det sterkeste. ✌❤