Ulla Alethe Rognsaa Kildal

Autorisasjon (2002)

Friske Tenner Ulla Alethe Rognsaa
Gørbitzgate 6 0360 Oslo
Oris Dental Bryn Telefonnummer22 27 82 2222 27 82 ...
Østensjøveien 79 0667 Oslo
Ulla Alethe Rognsaa Kildal er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Ulla Alethe Rognsaa Kildal

Den beste tannlegen jeg har hatt, og jeg har tannlegeskrekk og angst

Klinikk: Oris Dental Bryn Skrevet

Fikk brukket en tann og gruet meg vanvittig da jeg har tannlegeskrekk etter å ha falt ned stige og slått av flere skall/ biter og brudd i kjeven for mange år siden. I dag opplevde jeg Ulla som den beste av de beste. Kjente ikke nålen med bedøvelsen eller noen annen smerte. Da jeg satt meg i stolen begynte tårene å renne, pga angst og tannlegeskrekk, men Ulla var helt rolig og utrolig støttende. En ting er sikkert jeg skal tilbake til Ulla. Tusen hjertelig takk for mitt aller første besøk hos en tannlege som forstår angst og skrekk. Min største anbefalning ❤️

Ulla.

Klinikk: Oris Dental Bryn Skrevet

Hadde mange år med en kombinasjon av tannlegeskrekk og likegyldighet.Noe måtte gjøres,fant Ulla på nettet i 2008,har ikke angret en dag,tannlegeskrekken er helt borte,og nå møter jeg opp en gang i året,uten en negativ tanke.Kan absolutt anbefales.

Ulla har vært mitt førstevalg i mange år

Klinikk: Oris Dental Bryn Skrevet

Alltid hyggelig å komme dit. Effektiv og kompetent. Vi har hatt et godt samarbeid gjennom 15 år. Fortsatt null hull:)

Anbefales på det varmeste!

Klinikk: Bryn Tannhelsesenter AS Skrevet

Har over flere år blitt fulgt opp av Ulla. Ulla er alltid hyggelig og profesjonell og i sin væremåte kurerer hun tannlegeskrekk.

Hun har kompetanse som overgår det en forventer av en tannlege.

Kan på det varmeste anbefale Ulla.

Rolig, behagelig, informativ tannlege

Klinikk: Oris Dental Bryn Skrevet

Har vært hos Ulla i forbindelse med krone på tann. Har blitt tatt imot på en god og trygg måte, hun er informativ, rolig, utrolig hyggelig. Kommer spesielt til å anbefale henne til de jeg kjenner med tannlegeskrekk, da hun er så behagelig!
Har selv ingen tannlegeskrekk, så for meg var hver time en fornøyelse 🙏🏽🌿