Bestill time

Pris: 1350 kr

Ordinær undersøkelse/årlig kontroll m/røntgen puss & airflow 1350,-

I dag 23. apr I morgen 24. apr Tor 25. apr Fre 26. apr Lør 27. apr

Om

Keyvan Keshtkar ble uteksaminert fra det Odontologiske fakultetet i Oslo i 2002. Han har spesiell kompetanse innenfor odontologisk søvnmedisin, med lang erfaring i behandling av pasienter med søvnapné og snorking ved hjelp av skinner. Han er også medlem av European Academy of Dental Sleep Medicine (EADSM). Fra 2009-2016 jobbet han som instruktør i klinisk odontologi ved UiO.

Keshtkar er en tannlege med over 20 års erfaring fra både offentlig og privat praksis. Han er sertifisert i kjeveortopedisk behandling med Invisalign og er medlem av både Den norske tannlegeforening og Oslo tannlegeforening.

Han snakker norsk, engelsk og persisk.

Autorisasjon (2002)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Keyvan Keshtkar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Keyvan Keshtkar

Beste tannlege

Klinikk: Dentalpark AS Skrevet

For meg meg tannlegeskrekk så er Dentalpark det beste stedet. De tar vare på pasientene sine, altid veldig hyggelige og hjelpsome.

Glimrende oppfølging

Klinikk: Dentalpark AS Skrevet

Behandlingen er god og det er alltid klare beskjeder/forklaringer på hva som skal skje. Det gis også råd underveis om tannhygiene

Den beste!

Klinikk: Dentalpark AS Skrevet

Den beste tannlegen, ikke noe problem å ha tannlege skrekk her.
Veldig flink til å forklare hva han gjør og berolige hele veien

Dyktig på visdomstenner

Klinikk: Dentalpark AS Skrevet

Det er sjeldent man møter folk som har mestret sitt fagfelt, men Keyvan er en av disse. Varm, hyggelig og dyktig. Alt har gått bokstaveligtalt smertefritt når jeg har trukket (enkle, i følge han selv) visdomstenner. Skulle nesten ønske jeg hadde flere visdomstenner å trekke.

Keyvan k

Klinikk: Dentalpark AS Skrevet

Veldig flink og dyktig tannlege. Jeg har ikke følt på ubehag under selve tannbehandlingen som gjorde selve behandlingen veldig fin. Storfornøyd.