Keyvan Keshtkar

Keyvan Keshtkar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Keyvan Keshtkar

Utmerket

Klinikk: Dentalpark Skrevet

Flink, behagelig, dyktig, ærlig og meget kunnskapsrik. Det gjør at en får følelse av trygghet og man kan være avslappet under hele behandlingen.
Gud velsigne deg.

En fantastisk tannlege

Klinikk: Dentalpark Skrevet

Keyvan forklarer alle steg han gjør, setter ord på sine vurderinger underveis og er god til å lytte. Dette gjør meg trygg. I tillegg jobber han presist og effektivt, alltid med et smil på lur.

Jeg anbefaler han for alle. Spesielt dem som ikke har vært hos tannlege på en stund og derfor har ekstra behov for ivaretakelse, omsorg og trygghet.

En av de bedre tannlegene jeg har hatt

Klinikk: Dentalpark Skrevet

Keyvan er oppsummert en veldig kunnskapsrik, profesjonell og hyggelig tannlege. Han er faktisk en av de beste tannlegene jeg noe sine har hatt igjennom mine 31 år her på jorden. Jeg kom i kontakt med Keyvan ifbm. at jeg skulle reparere noen syreskadde tenner. Keyvan gjorde et grundig forarbeid for å sikre at jeg fikk riktig behandling. Han ordnet med refusjonen uten at jeg trengte å gjøre noe som helst. Han fikset tennene mine så de ble like gode som nye. Jeg har aldri hatt så gode tenner som jeg har nå.
Jeg opplevde å bli tatt godt imot av både Keyvan og sekretærene hans ved alle besøkene jeg hadde i forbindelse med behandlingene. Jeg fortalt i forkant av alle behandlingene hva som skulle gjøres, jeg ble fortalt underveis i behandlingen om hva som skjedde og jeg fikk en oppsummering i etterkant om hva som hadde blitt gjort. Jeg opplever Keyvan som kunnskapsrik og trygg på det han gjør, noe som for meg gjør at jeg kan føle meg trygg på at jeg ikke vil få feil behandling eller utsatt for unødvendig smerte.

Tannlege Keshtkar utmerker seg med eksepsjonell faglig kompetanse i unik kombinasjon med kommunikasjonsevne og empati.

Klinikk: Dentalpark Skrevet

- Serviceminded og hyggelig velkomst hos DentalPark.
- Dedikert og profesjonelt personale.
- Kort ventetid.
- Velfungerende kommunikasjonssystem for timebestilling.
- Innkalling til jevnlige kontroller, hvis ønskelig.
- God atmosfære - med kunden i sentrum.
- Landets beste tannlege?

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Dentalpark Skrevet

Han er den flinkeste tannlegen han er behandlet meg og manen min vi er veldig fornøyd han er norges beste tannlege. Anbefales på det sterkeste

En superflink tannlege

Klinikk: Dentalpark Skrevet

Han har en flott kombinasjon av profesjonalitet og medmenneskelighet.
Han ga god informasjon underveis i behandlingen.
Jeg følte meg trygg på at han ville gjøre det aller beste.
Jeg er veldig fornøyd med resultatet av Inman tannregulering.

Oslos beste

Klinikk: Dentalpark Skrevet

han er den flinkeste tannlegen jeg har hatt. Han er veldig nøye og forsiktig, forklarer enkelt underveis i behandlingen. Jeg følte meg veldig trygg og godt tatt imot.

Oslos beste tannlege :)

Klinikk: Dentalpark Skrevet

Jeg føler meg godt ivaretatt fra dag en. Flink med å forklare og bruker god tid. Har blitt kvitt tannlegeskrekken, og gruer meg ikke lenger for å gå til tannlegen. Kan anbefale på det sterkeste!!!!

Den beste og hyggeligste tannlege jeg har hatt!!!

Klinikk: Dentalpark Skrevet

Jeg har alltid vært redd av tannleger og vil alltid unngå å dra til tannleger selv om jeg alltid har hatt problemer med tennene og tannkjøttet.
Jeg ble en dag anbefalt av en vennine klinikken han jobber for, Dental park. Tross alt tannskrekk kom jeg dit etter anbefalingen.
Livet mitt har blitt så mye bedre etter den gangen! har fortsatt tannskrekk, men jeg tør faktisk å dra dit 2 ganger i året.

Anbefales på det sterkeste!

Utrolig flink og behagelig

Klinikk: Dentalpark Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk med Keyvan så tenker jeg ikke så mye på at det er ubehagelig. Han snakker med deg og hører på hva du har å si. Veldig fint og nytt kontor. Han har også gjort noen mindre kosmetiske endringer som har gitt fantastiske resultater. Anbefales på det sterkeste.

Reddet meg fra tannlegeskrekk

Klinikk: Dentalpark Skrevet

Utrolig dyktig, forklarende, og tar hensyn til at man er livredd.
Var der etter å ha droppet tannlege i 5 år.. Var endel jobb, og prisene og servicen var upåklagelig hele veien. tilogmed vært der med krisetilfelle og han har alltid fått klemt det inn raskt.
Eneste negative er en utrolig grinete tannlegesekretær.