Keyvan Keshtkar

Dentalpark

2002

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Dentalpark Priser mangler

Dentalpark Telefonnummer22 60 80 7022 60 80 ...
Hegdehaugsveien 23 0352 Oslo
Keyvan Keshtkar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Keyvan Keshtkar

Trygg, god og grundig

Klinikk: Dentalpark Skrevet

Han gjør tannlege opplevelsen til en smertefri, hyggelig og grei opplevelse. Ikke er det så dyrt heller

Tannlege i øverste hyllen

Klinikk: Dentalpark Skrevet

Profesjonelt service fra det øyeblikket man kommer inn, oppmerksomhet, vennlighet, nytt og rent utstyr.

Anbefales sterkt.

Utmerket

Klinikk: Dentalpark Skrevet

Flink, behagelig, dyktig, ærlig og meget kunnskapsrik. Det gjør at en får følelse av trygghet og man kan være avslappet under hele behandlingen.
Gud velsigne deg.

En fantastisk tannlege

Klinikk: Dentalpark Skrevet

Keyvan forklarer alle steg han gjør, setter ord på sine vurderinger underveis og er god til å lytte. Dette gjør meg trygg. I tillegg jobber han presist og effektivt, alltid med et smil på lur.

Jeg anbefaler han for alle. Spesielt dem som ikke har vært hos tannlege på en stund og derfor har ekstra behov for ivaretakelse, omsorg og trygghet.

En av de bedre tannlegene jeg har hatt

Klinikk: Dentalpark Skrevet

Keyvan er oppsummert en veldig kunnskapsrik, profesjonell og hyggelig tannlege. Han er faktisk en av de beste tannlegene jeg noe sine har hatt igjennom mine 31 år her på jorden. Jeg kom i kontakt med Keyvan ifbm. at jeg skulle reparere noen syreskadde tenner. Keyvan gjorde et grundig forarbeid for å sikre at jeg fikk riktig behandling. Han ordnet med refusjonen uten at jeg trengte å gjøre noe som helst. Han fikset tennene mine så de ble like gode som nye. Jeg har aldri hatt så gode tenner som jeg har nå.
Jeg opplevde å bli tatt godt imot av både Keyvan og sekretærene hans ved alle besøkene jeg hadde i forbindelse med behandlingene. Jeg fortalt i forkant av alle behandlingene hva som skulle gjøres, jeg ble fortalt underveis i behandlingen om hva som skjedde og jeg fikk en oppsummering i etterkant om hva som hadde blitt gjort. Jeg opplever Keyvan som kunnskapsrik og trygg på det han gjør, noe som for meg gjør at jeg kan føle meg trygg på at jeg ikke vil få feil behandling eller utsatt for unødvendig smerte.