Bestill time

Pris: 1350 kr

Ordinær undersøkelse/årlig kontroll m/røntgen puss & airflow 1350,-

I dag 26. apr I morgen 27. apr Søn 28. apr Man 29. apr Tir 30. apr

Om

Keyvan Keshtkar ble uteksaminert fra det Odontologiske fakultetet i Oslo i 2002. Han har spesiell kompetanse innenfor odontologisk søvnmedisin, med lang erfaring i behandling av pasienter med søvnapné og snorking ved hjelp av skinner. Han er også medlem av European Academy of Dental Sleep Medicine (EADSM). Fra 2009-2016 jobbet han som instruktør i klinisk odontologi ved UiO.

Keshtkar er en tannlege med over 20 års erfaring fra både offentlig og privat praksis. Han er sertifisert i kjeveortopedisk behandling med Invisalign og er medlem av både Den norske tannlegeforening og Oslo tannlegeforening.

Han snakker norsk, engelsk og persisk.

Autorisasjon (2002)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Keyvan Keshtkar er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Keyvan Keshtkar

Veldig fornøyd

Klinikk: Dentalpark AS Skrevet

Keyvan likte jeg fra første sekund. Rolig, kunskapsrik og serviceinnstilt tannlege. Han utførte grundig undersøkelse, svarte på alle mine spørsmål, og kom med gode anbeflalinger og henvisniger. Følte meg komfortabelt og ivaretatt under hele besøket.
Før han så har jeg vært hos flere andre tannleger i andre klinikker og må si at Keyvan skiller seg ut ved å være så dedikert til yrket og ha kundenes beste i fokus.
Jeg vil si takk for en så flott behandlig både av Keyvan og hans sekretær.

Norges beste tannlege.

Klinikk: Dentalpark AS Skrevet

Utrolig dyktig, forklarende, og driver ikke med overbehandling av kunder. Hos ham er kunden i sentrum. Utrolig hyggelig mann som er meget sosialt intelligent. Flott moderne klinikk. Den beste tannlegen
jeg har hatt på mine 60+ leveår. Anbefales på det sterkeste

Trygg, god og grundig

Klinikk: Dentalpark AS Skrevet

Han gjør tannlege opplevelsen til en smertefri, hyggelig og grei opplevelse. Ikke er det så dyrt heller

Tannlege i øverste hyllen

Klinikk: Dentalpark AS Skrevet

Profesjonelt service fra det øyeblikket man kommer inn, oppmerksomhet, vennlighet, nytt og rent utstyr.

Anbefales sterkt.

Utmerket

Klinikk: Dentalpark AS Skrevet

Flink, behagelig, dyktig, ærlig og meget kunnskapsrik. Det gjør at en får følelse av trygghet og man kan være avslappet under hele behandlingen.
Gud velsigne deg.