Lars-Martin Holler

Nedre Hjellegate 2 3724 Skien

Siste vurderinger av Lars-Martin Holler

Flink og behagelig

Klinikk: Tannlegene Aarstad & Holler DA Skrevet

Jeg fikk min beste tannlege erfaring hos han. Etter slurv hos min forige tannlege fikset han et stort og komplisert hull umiddelbart. Selv om det var en behandling som tok tid var det ikke ubehagelig. Han sa og at om jeg fikk noe problemer med det i helga eller juleferien kunne jeg prøve å ringe privat. Jeg følte han tok meg seriøst, gjorde en god jobb, en behagelig opplevelse og ikke galt på pris.

En god of flink tannlege

Klinikk: Tannlegene Aarstad & Holler DA Skrevet

Er kjempe fornøyd med han som tannlege. Har lenge slitt med tannlegeskrekk. Men ikke hos Lars martin, han er rolig og forsiktig. Anbefales.

En usedvanlig tannlege.

Klinikk: Tannlegene Aarstad & Holler DA Skrevet

Dette er en fantastisk tannlege. Hadde litt tannlegeskrekk som ble kurert av flere tannleger deriblant Lars-martin. Han er rask,effektiv og grundig. De ovennevnte egenskapene er selvsagt viktig men det viktigste for meg er at tannlegen er avslappet og god på kommunikasjon og det er han også. Tannlege er dyrt og at han er den rimeligste jeg har gått til her i norge skader heller ikke. Jeg gir mine varmeste anbefalninger til ham, og til dere damer der ute han ser godt ut også :)

Veldig fornøyd med Lars-Martin!

Klinikk: Tannlegene Aarstad & Holler DA Skrevet

Ingen som liker å gå til tannlegen (??) men det er faktisk ikke så ille å være kunde hos Lars-Martin.

Tror han ligger godt på pris (ikke like ille som andre). Og han gjør en god jobb. Kan varmt anbefale Lars-Martin!