Lars-Martin Holler

Lars-Martin Holler er tannlege i Skien

Siste vurderinger av Lars-Martin Holler

En fantastisk tannlege

Klinikk: Tannlegene Aarstad & Holler Skrevet

Alt er bra hos han. Jeg klarer ikke å finne noe negativt og hver gang er det en god opplevelse. Hvis man skal konstruere noe negativt er det at han strekker seg langt for å "berge" tenner. Han er uvanlig rimelig og hadde han krevd dobbelt så mye hadde jeg betalt det. Såpass fortjener norges beste tannlege.

Service innstilt og flink!

Klinikk: Tannlegene Aarstad & Holler Skrevet

Jeg går til Lars-Martin Holler og har gjort det nå i godt over 8 år. Dette er en utrolig service innstilt tannlege, og det virker for meg som om at han også er veldig flink.
Har tidligere hatt dårlig erfaring med tannlege, noe som har gitt Lars-Martin noe å gjøre i etterkant.

Flink og behagelig

Klinikk: Tannlegene Aarstad & Holler Skrevet

Jeg fikk min beste tannlege erfaring hos han. Etter slurv hos min forige tannlege fikset han et stort og komplisert hull umiddelbart. Selv om det var en behandling som tok tid var det ikke ubehagelig. Han sa og at om jeg fikk noe problemer med det i helga eller juleferien kunne jeg prøve å ringe privat. Jeg følte han tok meg seriøst, gjorde en god jobb, en behagelig opplevelse og ikke galt på pris.

En god of flink tannlege

Klinikk: Tannlegene Aarstad & Holler Skrevet

Er kjempe fornøyd med han som tannlege. Har lenge slitt med tannlegeskrekk. Men ikke hos Lars martin, han er rolig og forsiktig. Anbefales.