Øyvind Juliussen

Øyvind Juliussen er tannlege i Bodø

Siste vurderinger av Øyvind Juliussen

Superfornøyd

Klinikk: Dronningen Tannklinikk AS Skrevet

Jeg var egentlig ganske redd tannlege, men det ble mye bedre etter at jeg startet hos Øyvind.Han er utrolig flink og rolig! Forklarer hva han gjør, og er ikke brå og voldsom slik jeg ha3 opplevd hos andre.

Desidert den beste tannlegen jeg har møtt

Klinikk: Dronningen Tannklinikk AS Skrevet

Kunne ikke vært flinkere. Husker pasientene, er beroligende, forteller hva han gjør hele tiden og oppå alt er han en fantastisk flink tannlege.

Perfekt

Klinikk: Dronningen Tannklinikk AS Skrevet

Bestilte time da jeg trodde jeg hadde hull, men han sa det var visdomstennene som kom opp litt feil og at jeg burde trekke de. Det er kanskje det værste jeg har hørt, men følte ikke jeg kunne si nei, så vi satt opp en ny time til trekking. Grudde meg lenge i forveien, og så var det over på ti min uten noe smerter. Han satt i bedøvelsessprøyter som kjentes som et bittelite stikk, så kjentes det ut som om han riklet litt på tanna noen minutter og så puttet han plutselig i en bommullsdott for da var han ferdig. Forklarte hva han skulle gjøre først, så jeg hadde all informasjon jeg trengte. Fantastisk tannlege!! Gleder meg nesten til å trekke den andre tannen og :)

Svært bra!

Klinikk: Dronningen Tannklinikk AS Skrevet

Sympatisk, flink og profesjonell. Man får en følelse av at han faktisk bryr seg om pasienten. Anbefales på det varmeste!

fantastisk opplevelse!

Klinikk: Dronningen Tannklinikk AS Skrevet

har alltid gruet meg til å besøke tannlegen, men når jeg dro til Øyvind fikk jeg et en trygghetsfølelse jeg trengte sårt! hyggelig og blid kar! anbefales på det sterkeste!