Øyvind Juliussen

1 vurdering

Siste vurderinger av Øyvind Juliussen

Perfekt

Klinikk: Dronningen Tannklinikk AS Skrevet

Bestilte time da jeg trodde jeg hadde hull, men han sa det var visdomstennene som kom opp litt feil og at jeg burde trekke de. Det er kanskje det værste jeg har hørt, men følte ikke jeg kunne si nei, så vi satt opp en ny time til trekking. Grudde meg lenge i forveien, og så var det over på ti min uten noe smerter. Han satt i bedøvelsessprøyter som kjentes som et bittelite stikk, så kjentes det ut som om han riklet litt på tanna noen minutter og så puttet han plutselig i en bommullsdott for da var han ferdig. Forklarte hva han skulle gjøre først, så jeg hadde all informasjon jeg trengte. Fantastisk tannlege!! Gleder meg nesten til å trekke den andre tannen og :)

Svært bra!

Klinikk: Dronningen Tannklinikk AS Skrevet

Sympatisk, flink og profesjonell. Man får en følelse av at han faktisk bryr seg om pasienten. Anbefales på det varmeste!

fantastisk opplevelse!

Klinikk: Dronningen Tannklinikk AS Skrevet

har alltid gruet meg til å besøke tannlegen, men når jeg dro til Øyvind fikk jeg et en trygghetsfølelse jeg trengte sårt! hyggelig og blid kar! anbefales på det sterkeste!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Dronningen Tannklinikk AS Skrevet

Første inntrykket er at han ser deg,dette merker du med en gang.Han viser også en genuint innterresert i meg som pasient,han er faglig svært dyktig dette skriver jeg fordi jeg har hvert svært mye hos tannleger i Bodø!Han er også dyktig på å forklare slik at du faktisk forstår hva han snakker om,det er i seg selv noe som jeg anser som viktig,fordi min tannhelse er som den er.Jeg vil bare si at denne tannlegen vil jeg anbefale på det varmeste til alle som,leser dette..Juliussen er en tannlege som nå er blitt min faste tannlege,og jeg ser fram til et godt samarbeid.Samlet sett er han,faglig dyktig rask uten at det går ut over kvaliteten på arbeidet,han gjør.Lytter og her tilstede når jeg forteller.Dette betyr veldig mye.Han har sin tannlege praksis på, Dronningen Tannklinikk.