Mehwish Pervaiz

Mehwish Pervaiz er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Mehwish Pervaiz

Lite hyggelig opplevelse.

Klinikk: Odontia Byporten Tannlegesenter Skrevet

Hadde en hastetime hos tannlegen da jeg knakk en tann. Tannlegen viste lite forståelse og var lite empatisk.

Jeg er ikke redd for tannleger lenger!

Klinikk: Odontia Byporten Tannlegesenter Skrevet

Hun er utrolig nøye og dyktig teknisk. Hun tar deg på alvor. Hvis hun sier det ikke gjør vondt, så gjør det ikke det. Hun er på ditt parti. Jeg anbefaler henne til alle som er litt redde for tannleger.

Utrolig hyggelig og flink til å forklare

Klinikk: Odontia Byporten Tannlegesenter Skrevet

Kjempehyggelig tannlege som tar deg på alvor. Flink til å forklare hvorfor ting er som de er, hva man kan gjøre med det, og man føler seg trygg på at hun kan det hun driver med. Følte meg godt ivaretatt fra første sekund. Frister absolutt til gjentakelse :-)

Meget dyktig og kompetent tannlege

Klinikk: Odontia Byporten Tannlegesenter Skrevet

Kan varmt anbefale Mehwish Pervaiz. Hyggelig og blid, flink til å forklare hva hun gjør og hva jeg som pasient evt må gjøre, hensynsfull behandling. Har aldri trengt bedøvelse ved vanlig undersøkelse og boring, meget "lett på hånda". Skal definitivt dit neste gang.

Flink!

Klinikk: Odontia Byporten Tannlegesenter Skrevet

Hun er hyggelig, rolig og behagelig i og informerer godt om hva hun gjør. Er nøktern i anbefaling av behandlinger og man føler hun har høy integritet. Og at hun gjør det hun må, men heller ikke mer.