Mehwish Pervaiz

Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Kvinne, 36 år

Autorisert 2008
Mehwish Pervaiz er tannlege i Oslo

Klinikk

Byporten Tannlegesenter (Praxis AS)

Jernbanetorget 6 0154 Oslo

Siste vurderinger av Mehwish Pervaiz

Jeg er ikke redd for tannleger lenger!

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Hun er utrolig nøye og dyktig teknisk. Hun tar deg på alvor. Hvis hun sier det ikke gjør vondt, så gjør det ikke det. Hun er på ditt parti. Jeg anbefaler henne til alle som er litt redde for tannleger.

Utrolig hyggelig og flink til å forklare

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Kjempehyggelig tannlege som tar deg på alvor. Flink til å forklare hvorfor ting er som de er, hva man kan gjøre med det, og man føler seg trygg på at hun kan det hun driver med. Følte meg godt ivaretatt fra første sekund. Frister absolutt til gjentakelse :-)

Meget dyktig og kompetent tannlege

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Kan varmt anbefale Mehwish Pervaiz. Hyggelig og blid, flink til å forklare hva hun gjør og hva jeg som pasient evt må gjøre, hensynsfull behandling. Har aldri trengt bedøvelse ved vanlig undersøkelse og boring, meget "lett på hånda". Skal definitivt dit neste gang.

Flink!

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Hun er hyggelig, rolig og behagelig i og informerer godt om hva hun gjør. Er nøktern i anbefaling av behandlinger og man føler hun har høy integritet. Og at hun gjør det hun må, men heller ikke mer.

Helt super!

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Jeg har aldri hatt tannlegeskrekk, men om man har så tror jeg Mehwish er midt i blinken. Hun er dyktig, forsiktig, supersympatisk og akkurat passe streng. :) Veldig flink til å forklare hva hun gjør og hvorfor. Føler meg alltid godt ivaretatt hos henne og går til fast kontroll der årlig.