Mehwish Pervaiz

Byporten Tannlegesenter (Praxis AS)

2008

Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Prisliste

Byporten Tannlegesenter (Praxis AS)
Jernbanetorget 6 0154 Oslo
Mehwish Pervaiz er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Mehwish Pervaiz

Lite hyggelig opplevelse.

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Hadde en hastetime hos tannlegen da jeg knakk en tann. Tannlegen viste lite forståelse og var lite empatisk.

Jeg er ikke redd for tannleger lenger!

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Hun er utrolig nøye og dyktig teknisk. Hun tar deg på alvor. Hvis hun sier det ikke gjør vondt, så gjør det ikke det. Hun er på ditt parti. Jeg anbefaler henne til alle som er litt redde for tannleger.

Utrolig hyggelig og flink til å forklare

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Kjempehyggelig tannlege som tar deg på alvor. Flink til å forklare hvorfor ting er som de er, hva man kan gjøre med det, og man føler seg trygg på at hun kan det hun driver med. Følte meg godt ivaretatt fra første sekund. Frister absolutt til gjentakelse :-)

Meget dyktig og kompetent tannlege

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Kan varmt anbefale Mehwish Pervaiz. Hyggelig og blid, flink til å forklare hva hun gjør og hva jeg som pasient evt må gjøre, hensynsfull behandling. Har aldri trengt bedøvelse ved vanlig undersøkelse og boring, meget "lett på hånda". Skal definitivt dit neste gang.

Flink!

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Hun er hyggelig, rolig og behagelig i og informerer godt om hva hun gjør. Er nøktern i anbefaling av behandlinger og man føler hun har høy integritet. Og at hun gjør det hun må, men heller ikke mer.

Helt super!

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Jeg har aldri hatt tannlegeskrekk, men om man har så tror jeg Mehwish er midt i blinken. Hun er dyktig, forsiktig, supersympatisk og akkurat passe streng. :) Veldig flink til å forklare hva hun gjør og hvorfor. Føler meg alltid godt ivaretatt hos henne og går til fast kontroll der årlig.

Dyktig og effektiv

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Mehwish og Byporten tannlegesenter gav et veldig godt inntrykk etter første besøk. Jeg ventet nesten ikke, besøket hos tannlegen tok så lang tid som forventet. I tillegg hadde jeg fått time dagen etter, rett før jul. Jeg fikk ryddig og tydelig beskjed om hva som måtte gjøres med tennene og hvor mye det hastet.

Alt i alt veldig fornøyd

Den beste tannlegen jeg har hatt så langt

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Utrolig serviceinnstilt og hyggelig. Går forsiktig frem, kunnskapsrik om inngrepene og tydelig på hva som må gjøres.

Dyktig!

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Syns hun er veldig dyktig, får deg til å slappe av. Kommer gjerne med tips til å bedre tannpussen:-) Har alltid historikken fra forrige gang klart når man starter timen, føles som hun husker deg fra forrige besøk selvom det er 1 år siden sist.