Mehwish Pervaiz

Mehwish Pervaiz er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Mehwish Pervaiz

Absolutt på topp 5 listen på verdensbasis

Klinikk: Odontia Byporten Tannlegesenter Skrevet

Dette er den første tannlegen jeg noen gang gleder meg til å få behandling hos, selv om dette er trekking av tenner eller borring. Elegansen og proffesjonaliteten til Mehwish tyder på at hun har lang erfaring, og er noe som får pasienten til å glemme at de befinner deg i en tannlegestol.

Aldri har jeg sett en så dyktig tannlege. Hun setter alltid av god tid til å høre pasientens ønsker, tanker og bekymringer og bruker mye tid og energi på å forberede seg til pasientmøtet og behandlingsplanlegging.

Hun setter også av tid til humanitærreiser til U-land gjennom den Danske Tannlegeforening og arbeidet dreier seg om barn og unge i U-land sin helse og tannhelse.

Min faste tannlege i mange år - jeg bytter ikke

Klinikk: Odontia Byporten Tannlegesenter Skrevet

Mehwish er ikke bare dyktig, men også pedagogisk. Ting andre tannleger fortalte meg, fikk Mehwish meg til å forstå.

Det er alltid en glede å komme til Mehwish og den årlige sjekken føles som å møte en gammel venn igjen.

En fantastisk dame!

Klinikk: Odontia Byporten Tannlegesenter Skrevet

Da jeg kom til Mehwish Pervaiz første gang akutt i januar for 4 år siden , var jeg sikker på at jeg skulle besvime.
Mehwish tok godt hånd om meg , forklarte hele tiden hva hun gjorde å så an hvordan jeg var/reagerte .
Og det gjør hun den dag i dag.
Jeg gleder meg ikke til å gå dit, men jeg vet så fort jeg er inne i stolen og hører stemmen hennes at alt går bra og at jeg er ivaretatt :)
Et mer menneskelig og varm person enn henne skal du lete lenge etter.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Odontia Byporten Tannlegesenter Skrevet

Mehwish er en utrolig dyktig tannlege som alltid tar seg tid til å forklare hva hun gjør. Selv om vi bare sees en gang i året husker hun meg når jeg kommer, og hva vi pratet om sist. Hun gir også gode og konstruktive råd om hvordan man kan bedre tannhelsen.

Dyktig tannlege, anbefales!

Klinikk: Odontia Byporten Tannlegesenter Skrevet

Er svært godt fornøyd med Mewish. Hun forklarer hva hun gjør underveis, noe som er veldig positivt for en som ikke liker å gå til tannlegen. Hun er hyggelig, og jeg har inntrykk av at hun kan det holder på med. Anbefales for de som ønsker en flink, direkte og hyggelig tannlege.