Eva-Marie Ross

Lille Grensen 5 0159 Oslo
Tlf: 22 33 90 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Eva-Marie Ross er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Eva-Marie Ross

Svært dyktig og tålmodig tannlege

Klinikk: Lille Grensen Tannklinikk Skrevet

Jeg har gått til henne i noen år nå og er superfornøyd. Hun er veldig flink til å få deg til å slappe av, tålmodig og ikke minst faglig dyktig. Og så synes tannlegekontoret generelt har en fin og god atmosfære som beroliger meg i forkant.

Proff tannlege med hjerte for faget

Klinikk: Lille Grensen Tannklinikk Skrevet

Eva er en dyktig tannlege som brenner for tannhelse, og jeg føler meg helt trygg på at jeg får den beste behandlingen!

Flink pike

Klinikk: Lille Grensen Tannklinikk Skrevet

Kunskapsrik og faglig dyktig.
Forsiktig men får gjobben gjort.
Et behagelig sted å være...

Beste av De Beste!

Klinikk: Lille Grensen Tannklinikk Skrevet

Eva Marie er trygg i sitt arbeid, viser empati og sympati, forklarer hva hun gjør før, etter og underveis. Har selv dessverre fått noe "tannlegeskrekk" fra tidligere tannleger, men hos Eva Marie slapper jeg av og føler meg grundig ivaretatt, gruer meg aldri før timen og etter timen er jeg en lykkelig mann, viten om at hun har gjort enda en fantastisk jobb:) Kan anbefale Eva Marie på mitt varmeste, ung som gammel - hun er proff i sin stilling og som medmenneske. Takk!

Dyktig, snill og enormt flink

Klinikk: Lille Grensen Tannklinikk Skrevet

Jeg har "tannlegeskrekk", i hvertfall misliker jeg tannlegenes utstyr. Hos Eva-Marie slapper jeg av, og har nå fått bedre tannhelse enn jeg noen gang har hatt. Før ventet jeg til tanna verket innen jeg tok telefonen og bestilte tannlegetime. Nå derimot går jeg til tannlegen uten at jeg gruer meg. Jeg kan VARMT anbefale Eva-Marie til alle sammen, om du er redd for tannlegen eller ikke.