Eva-Marie Ross

Lille Grensen 5 0159 Oslo
Tlf: 22 33 90 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Eva-Marie Ross er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Eva-Marie Ross

Svært dyktig og tålmodig tannlege

Klinikk: Lille Grensen Tannklinikk Skrevet

Jeg har gått til henne i noen år nå og er superfornøyd. Hun er veldig flink til å få deg til å slappe av, tålmodig og ikke minst faglig dyktig. Og så synes tannlegekontoret generelt har en fin og god atmosfære som beroliger meg i forkant.

Proff tannlege med hjerte for faget

Klinikk: Lille Grensen Tannklinikk Skrevet

Eva er en dyktig tannlege som brenner for tannhelse, og jeg føler meg helt trygg på at jeg får den beste behandlingen!

Flink pike

Klinikk: Lille Grensen Tannklinikk Skrevet

Kunskapsrik og faglig dyktig.
Forsiktig men får gjobben gjort.
Et behagelig sted å være...

Beste av De Beste!

Klinikk: Lille Grensen Tannklinikk Skrevet

Eva Marie er trygg i sitt arbeid, viser empati og sympati, forklarer hva hun gjør før, etter og underveis. Har selv dessverre fått noe "tannlegeskrekk" fra tidligere tannleger, men hos Eva Marie slapper jeg av og føler meg grundig ivaretatt, gruer meg aldri før timen og etter timen er jeg en lykkelig mann, viten om at hun har gjort enda en fantastisk jobb:) Kan anbefale Eva Marie på mitt varmeste, ung som gammel - hun er proff i sin stilling og som medmenneske. Takk!

Dyktig, snill og enormt flink

Klinikk: Lille Grensen Tannklinikk Skrevet

Jeg har "tannlegeskrekk", i hvertfall misliker jeg tannlegenes utstyr. Hos Eva-Marie slapper jeg av, og har nå fått bedre tannhelse enn jeg noen gang har hatt. Før ventet jeg til tanna verket innen jeg tok telefonen og bestilte tannlegetime. Nå derimot går jeg til tannlegen uten at jeg gruer meg. Jeg kan VARMT anbefale Eva-Marie til alle sammen, om du er redd for tannlegen eller ikke.

My first and only dentist in Oslo

Klinikk: Lille Grensen Tannklinikk Skrevet

It was the first time I went to a dentist in Norway and I had a great experience. I went for a check and cleaning. She was very gentle, made x-rays to check that all was good, and my teeth ended up super clean and white.

In addition, she explained me what I should do to take better care of my teeth. this advice was fitted to my current teeth situation. I thought that was super nice!

In conclusion, you should get her as your dentist.

Anbefaler Eva-Marie Ross på det sterkeste

Klinikk: Lille Grensen Tannklinikk Skrevet

Jeg har lenge letet etter en tannlege som er dyktig, grundig og samtidig forsiktig. Eva-Marie tar seg god tid til å gi råd for hvordan man selv kan forhindre at begynnende hull etc utvikler seg, hvordan man skal pusse tennene eller ta tanntråd riktig. Å borre uten bedøvelse går helt fint hos Eva-Marie fordi hun hele tiden informerer om hva som skal skje, hvor lenge det vil gjøre vondt og passer på at det går greit. Hun gjør det enkelt å ombestemme seg og ta bedøvelse underveis om man vil. Eva-Marie er dessuten veldig hyggelig og rolig, noe som får meg som ikke er så glad i å gå til tannlegen til å slappe av.

Dyktig, profesjonell og utrolig hyggelig tannlege!

Klinikk: Lille Grensen Tannklinikk Skrevet

Jeg begynte å gå til Eva Marie Ross ved Lille Grensen Tannklinikk denne våren og har aldri vært mer fornøyd med en tannlege tidligere. Jeg føler meg godt ivaretatt, trygg på arbeidet og er veldig fornøyd med jobben som ble gjort på mine tenner. På toppen av det hele holder de til i hyggelige og lyse lokaler, sentralt i Oslo sentrum. Jeg kan virkelig anbefale Lille Grensen Tannklinikk.