Nils Tore Klock

Nils Tore Klock er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Nils Tore Klock

Meget dyktig tannlege!

Klinikk: Sandsli Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk i mange år. Ble anbefalt av en kompis å dra til Klock på Sandsli Tannlegesenter. Jeg har ikke angret. Nå er det å gå til tannlegen ikke noe jeg frykter. Klock er profesjonell, dyktig og effektiv. Liker væremåten hans - han er rolig og avbalansert. De øvrige på tannlegesenteret er smilende og imøtekommende. Kommer aldri til å gå til andre tannleger enn Klock!

Beste tannlegen jeg har brukt

Klinikk: Sandsli Tannlegesenter AS Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk og gikk ikke til tannlegen på 7år, men fikk etterhvert smerter i en tann. Bestilte time hos Sandsli tannlegesenter og beskrev min skrekk ovenfor tannleger osv. Ble meget godt mottatt og fikk forklaringer og beskrivelser underveis som han holdt på. Er meget fornøyd og har brukt de i flere år etterpå og har alltid hatt gode erfaringer.

Ikke en tannlege jeg tør å gå til igjen

Klinikk: Sandsli Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg skulle bare bytte en fylling, men det første denne tannlegen gjorde da han kom inn var ikke å hilse og prate om hva han skulle gjøre - han sa bare 'gap opp' og satte en bedøvelsessprøyte uten en gang å spørre først. Jeg blir alltid dårlig av bedøvelse, også denne gang, og jeg ble sittende svimmel og uvel alene på behandlingsrommet mens han var ute. Pga. lite tid i kalenderen godtok jeg dessverre å fullføre timen, men fyllingen ble såpass dårlig tilpasset at jeg hadde smerter i munn og kjeve i de to ukene det tok meg å bestille ny time for justering. Jeg hadde hatt tyve års frihet fra tannlegeskrekken jeg fikk etter en vond opplevelse med tvangsbedøvelse i barndommen, men nå var det med skjelvende knær og svette håndflater jeg bestilte ny time på samme kontor. Heldigvis fikk jeg komme inn til en av de andre (svært hyggelige) tannlegene på Sandsli, men jeg klarer dessverre aldri å gå dit igjen. Det er trist at ikke tannlegekontoret har bedre rutiner på hvordan hver enkelt tannlege skal møte sine pasienter; dette kunne lett ha vært unngått om han bare hadde tatt seg fem minutter til å prate med en ny kunde før han satte i gang.