Jon Nordmo

Oral protetikk

Autorisasjon (1988)

Jon Nordmo er tannlege i Kristiansand

Siste vurderinger av Jon Nordmo

En bedre tannege skal du lete lenge etter!

Klinikk: Nordmo Tannlegesenter Skrevet

Har hatt en stor tannbehandling hos Jon. Jeg er en tidlere en stor X tannlege skrekk'er, med mye dårlige erfaringer med andre harhente og tankeløse tannleger. Alt fra skole og kommunale tannleger og studenter og lærer på tannlegehøyskolen i Oslo. Har hatt mye med tannleger gjennom liv mitt.
I mitten av 20 åra etter en erfaring med en j××× dritt tannlege. Sluttet jeg derfor å gå til tannlegen på over 25 år. Men til slutt måtte jeg krype til korse. Fikk anbefalt Jon og har aldri angret ett sekund. Super tannlege.

Den Beste tannlegen som finnes

Klinikk: Colosseum Tannlege Kristiansand Marvika Torv Skrevet

Han er behagelig , forståelselfull , forsiktig , Utrolig Dyktig . TERNINGKAST 6 Fra meg :) Kan Virkelig Anbefales på det sterkeste.

Lite kommunikasjon

Klinikk: Colosseum Tannlege Kristiansand Marvika Torv Skrevet

Tannlegen i seg selv er helt grei, men er mye feil informasjon i skranken, ble fortalt at jeg kunne bruke protese som vanlige tenner, det er overhodet ikke sant og ikke slik det opplevdes, jeg hadde nok ikke gått igjennom med behandling hadde jeg visst at protesen kom til å være ubrukelig og kun for pynt. De er også snurte i skranken.

De forteller deg ikke alt de skal gjøre, du kan få pris overslag hvor det står at de skal trekke 7 tenner men så trekker de 13. De tar ikke godt vare på deg etter narkose, de ruller deg ut i et tomt mørkt rom uten å si noe til deg.

Dyktig og behagelig

Klinikk: Nordmo Tannlegesenter Skrevet

Jon Nordmo rettet opp i all smertefull og feil behandling fra annet Tannlegesenter. Brukte nødvendig kunnskap og kompetanse og sto på for meg som pasient for all nødvendig hjelp. Meget fornøyd med behandling, resultat og pris. Teamet rundt ham gir deg god ivaretakelse som pasient. Kan vanskelig se det kan gjøres bedre. Tusen tusen takk.

Veldig skuffet

Klinikk: Nordmo Tannlegesenter Skrevet

Kanskje en dyktig tannlege, men jeg følte at han legger mer vekt på å få pengene mine , selv reklamasjoner ble belastet med full pris. Basert på mine opplevelser vil jeg anbefale å finne en annen tannlege.