Jens Fredrik Nygaard

Tannlegene Nygaard AS Prisliste

Siste vurderinger av Jens Fredrik Nygaard

Super tannlegen!

Klinikk: Tannlegene Nygaard AS Skrevet

Kurerte min tannlege skrekk på 1-2-3! Meget fornøyd med resultatet! Tar seg god tid og har stilt opp på overtid! Fikk 2 nye kroner som sprakk! Var ikke snakk om å betale for det! Tok meg inn på 1 dags varsel og byttet de kostnadsfritt! Alle de andre ansatte er også blide og imøtekommende:) anbefales på det sterkeste!

Ikke god på tannlegeskrekk

Klinikk: Tannlegene Nygaard AS Skrevet

Jeg valgte denne klinikken fordi de markedsførte seg som spesialister på tannlegeskrekk. Det er mulig hans kollega er dyktig på dette, han var ikke det. Virket nærmest som han moret seg litt over min redsel. Fremsto som stresset og arrogant.

Det er nå så. Men da det ble konstatert at jeg hadde et hull (og smerter) og han først kunne lage en fylling om 3 uker (!), takket jeg nei. Fikk akutt time et annet sted dagen etter og fikk behandling til en mye lavere pris enn Nygaard tilbød.

Aldri mer til dette stedet.

Lite imøtekommende

Klinikk: Tannlegene Nygaard AS Skrevet

Jeg liker å komme til tannleger som smiler og får meg til å roe ned - noe han ikke gjorde. Jeg ble ikke hørt, bare motarbeidet. Han virket likegyldig og uinteressert i å hjelpe. Jeg avsluttet alt der og dro til utlandet hvor jeg ble tatt på alvor, og fikk den behandlingen jeg trengte.

Rolig og behagelig

Klinikk: Tannlegene Nygaard AS Skrevet

Både tannlege og tannpleier er veldig rolige og hyggelige. Betryggende at de er veldig opptatt av at jeg skal være trygg og ikke føle smerte eller ubehag.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannlegene Nygaard AS Skrevet

Fantastisk! God service, føler meg trygg og godt ivaretatt.