Jens Fredrik Nygaard

Jens Fredrik Nygaard er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Jens Fredrik Nygaard

Super tannlegen!

Klinikk: Tannlegene Nygaard AS Skrevet

Kurerte min tannlege skrekk på 1-2-3! Meget fornøyd med resultatet! Tar seg god tid og har stilt opp på overtid! Fikk 2 nye kroner som sprakk! Var ikke snakk om å betale for det! Tok meg inn på 1 dags varsel og byttet de kostnadsfritt! Alle de andre ansatte er også blide og imøtekommende:) anbefales på det sterkeste!

Ikke god på tannlegeskrekk

Klinikk: Tannlegene Nygaard AS Skrevet

Jeg valgte denne klinikken fordi de markedsførte seg som spesialister på tannlegeskrekk. Det er mulig hans kollega er dyktig på dette, han var ikke det. Virket nærmest som han moret seg litt over min redsel. Fremsto som stresset og arrogant.

Det er nå så. Men da det ble konstatert at jeg hadde et hull (og smerter) og han først kunne lage en fylling om 3 uker (!), takket jeg nei. Fikk akutt time et annet sted dagen etter og fikk behandling til en mye lavere pris enn Nygaard tilbød.

Aldri mer til dette stedet.

Lite imøtekommende

Klinikk: Tannlegene Nygaard AS Skrevet

Jeg liker å komme til tannleger som smiler og får meg til å roe ned - noe han ikke gjorde. Jeg ble ikke hørt, bare motarbeidet. Han virket likegyldig og uinteressert i å hjelpe. Jeg avsluttet alt der og dro til utlandet hvor jeg ble tatt på alvor, og fikk den behandlingen jeg trengte.

Rolig og behagelig

Klinikk: Tannlegene Nygaard AS Skrevet

Både tannlege og tannpleier er veldig rolige og hyggelige. Betryggende at de er veldig opptatt av at jeg skal være trygg og ikke føle smerte eller ubehag.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannlegene Nygaard AS Skrevet

Fantastisk! God service, føler meg trygg og godt ivaretatt.

kjempebra, men overprisa

Klinikk: Tannlegene Nygaard AS Skrevet

Veldig god tannlege, men prisene er overraskende høye.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannlegene Nygaard AS Skrevet

Etter at jeg tryna på sykkelen og knakk den ene fortanna en sommer, fikk jeg time fort etter sommerferien var over og han fikset tanna mi på kvelden.

Suverèn tannlege.

Klinikk: Tannlegene Nygaard AS Skrevet

Både jeg og min kone har hatt Jens Fredrik Nygaard som tannlege i over 25 år.
Han er faglig meget dyktig, og alltid oppdatert med den siste teknologi og utstyr.
Vi har aldri hatt problemer med vår tannhelse under alle disse årene som vi har gått til kontroll og behandling. Hyggelig atmosfære, omtenksomhet og alltid tid til en liten prat er det også.

Dyktig

Klinikk: Tannlegene Nygaard AS Skrevet

Man føler seg trygg og ivaretatt hos Nygaard. Han er rolig og alminnelig i væremåten, faglig dyktig og seriøs. Han er god på å forklare på en enkel måte og det kommer ingen "overraskelser". Anbefales!

Veldig god tannlege

Klinikk: Tannlegene Nygaard AS Skrevet

Tannlege Jens Fredrik Nygaard ved Tannlegene Nygaard, har spesialisert seg i behandling av pasienter med tannlegeskrekk, og har en egen evne til å få deg til å slappe av i stolen når du kommer inn til ham.
Han er en kløpper på å sette bedøvelse, som regel merker du ingenting før sprøyta er ute av munnen igjen og du begynner å lure på om han i det hele tatt satte noen bedøvelse, før du kjenner at munnen begynner å føles nummen.
Han er fantastisk flink i sitt fag og gjør alltid det lille ekstra som gjør at du føler deg godt ivaretatt, trygg og sikker på at du har fått den beste behandling.
Han er genuint interessert i hvordan du har det, og hvordan tannhelsen blir påvirket av helsetilstanden din.
Prisnivået er også svært gunstig, og øvrig personell er alltid veldig hyggelige, småprater når de har tid, og interessert i å hjelpe.