Jens Fredrik Nygaard

Autorisasjon (1986)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Dine Tannleger Telefonnummer32 80 75 5032 80 75 ...
Landfalløya 105 3023 Drammen
Jens Fredrik Nygaard er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Jens Fredrik Nygaard

Gir trygghet og ro.

Klinikk: Dine Tannleger Skrevet

Jeg har vært redd for å gå til tannlegen fra jeg gikk på barneskolen, og hadde i tillegg en uheldig episode med min forrige tannlege.
Begynte hos Jens Fredrik Nygaard for snart 20 år siden, og det tok ikke mange besøkene før jeg hadde en helt ny trygghet og ro over meg når jeg skulle dit. Det gjorde han helt uten at jeg følte at jeg ble behandlet for tannlegeskrekk, det er bare hans væremåte og interesse for pasienten som gjør at man føler seg trygg og ivaretatt.
Kan på det varmeste anbefale Jens (og Anita, hans kone og kollega) til alle som føler seg utrygge hos tannlegen.

Super tannlegen!

Klinikk: Dine Tannleger Skrevet

Kurerte min tannlege skrekk på 1-2-3! Meget fornøyd med resultatet! Tar seg god tid og har stilt opp på overtid! Fikk 2 nye kroner som sprakk! Var ikke snakk om å betale for det! Tok meg inn på 1 dags varsel og byttet de kostnadsfritt! Alle de andre ansatte er også blide og imøtekommende:) anbefales på det sterkeste!

Ikke god på tannlegeskrekk

Klinikk: Dine Tannleger Skrevet

Jeg valgte denne klinikken fordi de markedsførte seg som spesialister på tannlegeskrekk. Det er mulig hans kollega er dyktig på dette, han var ikke det. Virket nærmest som han moret seg litt over min redsel. Fremsto som stresset og arrogant.

Det er nå så. Men da det ble konstatert at jeg hadde et hull (og smerter) og han først kunne lage en fylling om 3 uker (!), takket jeg nei. Fikk akutt time et annet sted dagen etter og fikk behandling til en mye lavere pris enn Nygaard tilbød.

Aldri mer til dette stedet.

Lite imøtekommende

Klinikk: Dine Tannleger Skrevet

Jeg liker å komme til tannleger som smiler og får meg til å roe ned - noe han ikke gjorde. Jeg ble ikke hørt, bare motarbeidet. Han virket likegyldig og uinteressert i å hjelpe. Jeg avsluttet alt der og dro til utlandet hvor jeg ble tatt på alvor, og fikk den behandlingen jeg trengte.

Rolig og behagelig

Klinikk: Dine Tannleger Skrevet

Både tannlege og tannpleier er veldig rolige og hyggelige. Betryggende at de er veldig opptatt av at jeg skal være trygg og ikke føle smerte eller ubehag.