Melita Bruziene

Kilgata 16 3217 Sandefjord
Tlf: 405 16 051 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Melita Bruziene er tannlege i Sandefjord

Siste vurderinger av Melita Bruziene

Kan anbefales på det varmeste

Klinikk: Melita Dental Skrevet

Jeg er 55 år og har hatt flere tannleger, men Melita er spesielt flink, nøye og blid.
Jeg har tidligere hatt tannlegeskrekk, men den er kurert. Har hatt mye tannverk og slitt med tenner over flere år. Jeg har både rotfylt og satt på kroner hos Melita, det var en ny smertefri opplevelse. Alt er datastyrt og jeg er mektig imponert. Da jeg mistet en stor fylling en helg, møtte jeg Melita som stilte opp på timen selv om det var stengt. Veldig glad for at du finnes Melita.
Anbefaler deg til alle.

Kjempe flink

Klinikk: Melita Dental Skrevet

Kjempe flink tannlege som kan det henne driver med. Ble kvitt de uutholdelige smertene jeg har hatt i flere uker/måneder etter jeg var hos henne som en annen tannlege ikke fant ut av eller ville gjøre noe med. Jeg er veldig fornøyd med behandling og pris. Kommer til å fortsette å gå her.

Blid, smilende og veldig dyktig!

Klinikk: Melita Dental Skrevet

Jeg opplevde Melita som veldig dyktig! Veldig flink å sette bedøvelse, veldig beroligende person. Sliter med kjeveproblemer og har vanskelig for å holde munnen åpen over tid. Det var ikke noe problem her, hadde nemlig en slags kloss for avlaste muskulaturen. Det er første gang jeg har smilt når jeg har forlatt en tannklinikk. Anbefaler henne virkelig!

En av de beste tannlegene jeg har hatt

Klinikk: Solvang Tannklinikk Skrevet

Kjempe koselig og flink tannlege som jeg vil anbefale på det sterkeste. Henne er utrolig flink til å sette bedøvelse sprøyte å er rask og effektiv. Dette er en av de beste tannlegene jeg har vært hos.