Anne Gro Andersen Torstvedt

Autorisasjon (1987)

Oris Dental Drammen Telefonnummer32 83 60 0032 83 60 ...
Øvre Torggate 10 3017 Drammen
Anne Gro Andersen Torstvedt er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Anne Gro Andersen Torstvedt

Den beste tannlegen!

Klinikk: Oris Dental Drammen Skrevet

Anne Gro Torstvedt er den beste tannlegen jeg har vært hos i mitt 50 år lange liv. Hun er selvsagt dyktig med tennene mine, sånn rent faglig. Men like viktig: hun har et behagelig vesen, mild og vennlig, rolig og skånsom. Det er en fryd og en stund med velvære! I motsetning til alle andre steder der jeg opplevde tannlegetimene som anstrengende og slitsomt.

dårlig behandlet

Klinikk: Bergstien Tannlegesenter AS Skrevet

Anne Gro har veldig lite forståelse for pasientene sine, satt å vente en time for at hun skulle komme tilbake fra pause, etter det fikk jeg en dårlig behandling, mislykket forsøk,uprofesjonell jobb. har hatt veldig dårlig erfaring hos henne.

God på tannlegeskrekk - ikke fullt så god teknisk

Klinikk: Bergstien Tannlegesenter AS Skrevet

Har du ekstrem tannlegeskrekk kan du gå hit for det er de virkelig gode på. Men om du er mer opptatt av godt arbeid så velg en annen tannlege. Jeg skulle bytte en liten fylling og fikk rikelig med bedøvelse. Faktisk så mye at den holdt i over 5 timer. Tannen ble også mer skadet enn nødvendig og jeg fikk masse blemmer i tannkjøttet etterpå. Selv jeg ikke har tannlegeskrekk og sa fra om dette ble jeg likevel behandlet som om jeg hadde det. Opplevde det som veldig mye unødvendig dill.

Utrolig dyktig og empatisk tannleger

Klinikk: Bergstien Tannlegesenter AS Skrevet

Anne Gro er en utrolig imøtekommende, vennlig og avslappende person, noe som er svært viktig for en som lider av tannlegeskrekk. Hun forklarer alt hun gjør og er veldig flink til å ta hensyn underveis og tolke de signalene pasienten gir. Hun er veldig behagelig i mengde prat og volum underveis slik at det nesten går an å tenke på noe annet enn det som foregår inni munnen. Anne Gro forklarer også hva som foregår og hva som må gjøres og viser hvorfor, noe som oppleves som betryggende for en pasient. Anbefales på det varmeste, jeg har ikke en eneste ting å utsette på henne.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Bergstien Tannlegesenter AS Skrevet

Fantastisk flink tannlege, for første gang i mitt liv har jeg fått reparert alt uten å stikke av, og jeg er ikke lenger så redd.
Hun er Kjempeflink med både tannlegeskrekk og senvirknininger etter traumer, dersom man er åpen med hva som er vanskelig og hva man sliter med.
Rolig, blid, skaper god trygghet, lytter og tar seg god tid.
Kunne ikke vært mer fornøyd.