Anne Gro Andersen Torstvedt

Autorisasjon (1987)

Oris Dental Drammen Telefonnummer32 83 60 0032 83 60 ...
Øvre Torggate 10 3017 Drammen
Anne Gro Andersen Torstvedt er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Anne Gro Andersen Torstvedt

Serviceinnstilt, hyggelig og faglig dyktig!

Klinikk: Bergstien Tannlegesenter AS Skrevet

Smilende og hyggelig tannlege, som er meget omgjengelig og jovial.

Faglig dyktig, forsiktig og forklarende til hva som skal gjøres.

Anbefales!

Forståelsesfull tannlege, men dårlig informasjon etter operasjon

Klinikk: Bergstien Tannlegesenter AS Skrevet

Veldig beroligende og forståelsesfull mht tannlegeskrekk, men det som virkelig trekker ned, er for det første unøyaktigheter og rot fra personalets side mht utsendelse av papirer i fbm. tanntrekking i narkose. Sendte til feil adresse to ganger, skrev feil sum på gjeldsbrev så man må virkelig passe på. Jeg fikk ingen info om hva jeg kunne forvente og hva jeg skulle gjøre/ikke gjøre etter trekking og narkose og måtte mase om dette ettersom smertene tiltok. Kirurgen ringte heller ikke tilbake. Jeg har nå slitt med smerter i snart en uke. Da jeg fikk vite hva jeg kunne forvente og hva jeg ikke måtte gjøre etter trekking, var det for sent. Det er jo enkelt å sende med pasienten et skriv, så slipper man å lure og slipper kanskje unna penicillin også. Jeg ble ganske oppgitt og overrasket over den manglende informasjonen

Min trygghet i stolen :)

Klinikk: Bergstien Tannlegesenter AS Skrevet

Virkelig og anbefale.Suveren tannlege ,som virkelig viser sympati og forståelse. Flink til å berolige og forklarender timen.

En dårlig erfaring rikere!

Klinikk: Bergstien Tannlegesenter AS Skrevet

Du blir godt tatt vare på når du kommer dit første gangen og kanskje er litt engstelig, så sånnsett er det veldig bra for de med tannlegeskrekk. Det går så smertefritt for seg som mulig.

Men, det ble etterhvert en veldig dårlig erfaring for meg, da jeg kom dit for å få estetisk behandling, og det viste seg at dette skulle bli et langvarig mareritt. Mange mislykkede forsøk. Veldig utmattende for meg. Måtte til slutt bli henvist til en annen tannlege. Syntes også det var veldig ekkelt, for hun ble liksom litt grinete og oppgitt over at jeg ikke ble fornøyd. Uakseptabel oppførsel fra en som skal være profesjonell. Også unødvendig, da det ikke er pasientens skyld at tannlegen gjør en dårlig jobb.
Ikke bare så det stygt ut, men det gjorde også så jeg fikk betent tannkjøtt.

Det er viktig å være blid og hyggelig når man jobber med mennesker - til og med når pasienten IKKE er fornøyd.