Kjeveortopedi

Jon Olav Aabakken er tannlege i Hamar

Siste vurderinger av Jon Olav Aabakken

God opplevelse

Klinikk: Jon Olav Aabakken Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med behandlingen jeg fikk da jeg raskt måtte ha hjelp med min regulering, selv om jeg hadde fått reguleringen på en annen klinikk. Både Jon Olav Aabakken og tannpleierne var imøtekommende og flinke til å gi god informasjon om det som måtte gjøres. Ventetid og pris er det ingenting å si på, jeg gikk ut med kun positive inntrykk. Kan anbefales varmt.

Beste reguleringstannlegen

Klinikk: Jon Olav Aabakken Skrevet

Hatt 3 barn på behandling hos han, alle er fornøyd med sitt smil. Han er veldig dyktig på sitt fagområde. Flink til å forklare prosessen på behandlingen. Er alltid imøtekommende, blid og rolig. Fine lokaler og mange flinke assistenter. Bør benyttes for best resultat :-)

En meget dyktig fagperson

Klinikk: Jon Olav Aabakken Skrevet

Dette er en meget dyktig tannlege som virkelig kan jobben sin. Han kommer alltid med noen gode råd, gjør jobben ordentlig, har tydelig kunnskap om sitt fagområde og er alltid blid og imøtekommende.

Har bare gode erfaringer med Jon Olav, og du kan føle deg trygg på at han kan sitt fag. Er alltid hyggelig å komme dit. Tannpleierne der er også meget trivelige folk.