Marit Morvik

Oral protetikk

Autorisasjon (1985)

Bergen Nord Tannhelsesenter Telefonnummer55 39 50 8055 39 50 ...
Åsamyrane 90, Åsane Hagesenter 2. Etg 5116 Ulset
Marit Morvik er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Marit Morvik

Veldig flink

Klinikk: Bergen Nord Tannhelsesenter Skrevet

Hun er utrolig flink og presis i det hun gjør. Veldig nøye og opptatt av at pasienten skal bli fornøyd. Veldig takknemlig for det hun har gjort for meg. Vært i ett lengre behandlingsløp og nærmer meg slutten og er takknemlig for alt hun har gjort for meg.

Veldig fornøyd pasient

Klinikk: Bergen Nord Tannhelsesenter Skrevet

Har kun besøkt Marit Morvik to ganger så langt, men det blir helt sikkert flere besøk til henne. Har så langt gitt meg et ekstremt godt inntrykk. Hører på på meg, kommer med gode råd, og tar avgjørelser i samråd med meg. Mitt inntrykk er at hun tar seg tid og gjør godt arbeid. Hyggelig atmosfære på kontoret også, med en hyggelig assistent.

Tror dette er den beste opplevelsen jeg har hatt hos en tannlege, sitter spesielt pris på at jeg føler jeg blir hørt og tatt på alvor.

Behagelig og dyktig tannlege!!

Klinikk: Bergen Nord Tannhelsesenter Skrevet

Tannlege Marit Morvik er en veldig behagelig og dyktig tannlege! Har brukt henne i mange! Hun er forsiktig og overhode ikke hardhendt ! Hun gjør et godt arbeid. Hun kommer med gode anbefalinger om hva som bør gjøres, men presser ikke på deg unødvendige kostnader! Kan absolutt anbefale henne som tannlege!!