Anita Iren Bergem Nygaard

Autorisasjon (1986)

Dine Tannleger Telefonnummer32 80 75 5032 80 75 ...
Landfalløya 105 3023 Drammen
Anita Iren Bergem Nygaard er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Anita Iren Bergem Nygaard

Helt supert

Klinikk: Dine Tannleger Skrevet

Jeg har vært hos mange tannleger i mitt liv men dette er den desidert beste. Hun tar deg på alvor og er flink i sitt fag.

Anita Nygaard reddet min tannhelse

Klinikk: Dine Tannleger Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på 10 år da jeg ble overtalt til å forsøke hos Anita. Det har reddet tannhelsen min. Anita er rolig, tålmodig, varm og behagelig og innbyr til tillit. Hun respekter pasientens grenser og presser aldri. Dette har gjort at jeg nå går til kontroll hver sjette måned. Selv behandling av et dypt hull og trekking av en visdomstann har skjedd 100% smertefritt. Anbefaler Anita på det varmeste- spesielt for de med tannlegeskrekk som jeg har. Med henne er alt mulig.

Flink og hyggelig tannlege!

Klinikk: Dine Tannleger Skrevet

Jeg har vært pasient hos Anita i flere år nå, og på grunn av problemer med både tenner og røtter har det blitt mange turer i stolen . Hun er dyktig, og klinikken har det beste utstyret uansett om det er røntgen, bedøvelse eller å fremstille 3D-kroner. Anbefaler henne gjerne, selv om hun har ventelister allerede.

Den beste tannlegen!! Ingen over, ingen under osv

Klinikk: Dine Tannleger Skrevet

Tar deg veldig seriøst når du sier du har tannlegeskrekk, er rolig, forklarer alt, er veldig forsiktig og i møte kommende. Spør hele tiden om det går bra, om jeg trenger en pause osv.
Absolutt den beste tannlegen jeg noensinne har hatt.
Anbefales på det sterkeste.
Aldri vært hos noen av de andre tannlegene der, men man blir møtt med et smil og ett hei når du kommer inn døra :)
Alle er vennlig og profesjonell 👍

Faglig dyktig

Klinikk: Dine Tannleger Skrevet

Jeg opplever dette som en dyktig tannlege. Spesialt hvis du har litt tannlegeskrekk. Hun gir god informasjon, og virker å være oppdatert. Hun har evnen til å skape en "god tone" under undersøkelsen.