Kari Johanne Odland

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Kari Johanne Odland er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Kari Johanne Odland

Uten tvil den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Åsane tannlegesenter Skrevet

Dette er urolig flinke tannleger som er både nøye og effektive. Må absolutt si at jeg føler meg trygg og fornøyd etter å ha vært her. I tillegg var det veldig fint at hun forklarte underveis og kom med nyttige tips. Alt i alt et hyggelig tannlegebesøk.

Den beste tannlegen som finnes

Klinikk: Åsane tannlegesenter Skrevet

Faglig trygg og meget dyktig, utrolig behagelig, nøyaktig, oppmerksom, lyttende, forklarende og ærlig. Hun og hennes personal er alltid opptatt av at du har det best mulig. Ingen "supplier induced demand", hun velger alltid den beste behandlingen for deg i den gitte situasjonen. Jeg stoler 100% på henne og kommer til å gå til henne resten av livet. Du finner ikke noen tannlege som er bedre. Enkelt og greit.

Flink og hyggelig tannlege

Klinikk: Åsane tannlegesenter Skrevet

Kari Odland er en flink og behagelig tannlege - og hun og kontordamen Tone er et virkelig godt team som samarbeider utrolig bra og skaper en kyndig, tillitvekkende, god, trygg og humoristisk atmosfære. Jeg har problem med brekkningstendenser; slitsomt for både pasient og behandlere, men disse to er forståelsesfulle og sier og gjør alt helt riktig - og får jobben gjort. Jeg er SÅ fornøyd med dem.

Verdens beste!

Klinikk: Åsane tannlegesenter Skrevet

Dette er ein kjempegod tannlege som får meg (som har tannlegeskrekk) til å føle meg trygg i stolen. Til tross for mye problemer med tennene så gleder eg meg til å gå til tannlegen. Det er ein hyggelig atmosfære i rommet, og ho er ein veldig dyktig tannlege. Vel verdt pengene! Eg vil aldri bytte :)

Flink\Dyktig

Er en hyggelig og dyktig tannlege. Alltid presis. Anbefales