Åsane tannlegesenter

Åsane Senter 42 5116 Ulset
Åsane tannlegesenter holder til i Bergen

Siste vurderinger av Åsane tannlegesenter

Hyggelig og dyktig!

Tannlege: Magnhild Lekva Skrevet

Hyggelig og dyktig tannlege: Forklarer passe masse underveis og jobber raskt og effektivt, fornøyd med både resultatet (vanlig hullbehandling) og generelle tannråd. Hyggelige assistenter også 😊

Meget bra

Tannlege: Magnhild Lekva Skrevet

Beste tannlegen man kan ha.
Tar deg på alvor. Alltid i godt humør. Veldig flink og hyggelig.
Anbefales på det sterkeste

Flink, men hører ikke på pasienten

Tannlege: Magnhild Lekva Skrevet

Virker som en flink og hyggelig tannlege, men kan gi veldig utydelige svar, og var ikke opptatt av å følge ønsker for behandlingen.

Gjorde avtaler om behandling som deretter ble brutt, og endte dermed opp med helt annen behandling enn ønsket.

Tannlegen ble gjort oppmerksom på dette, men var ikke interessert i å fikse opp i det.

Om du ønsker en tannlege som hører på deg vil jeg anbefale en annen tannlege. Om du derimot ikke bryr deg om hva som blir gjort, så kan det nok fungere utmerket å ha henne som tannlege.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Gunnar Helmich Pedersen Skrevet

Ville ikke skiftet tannlege om jeg flyttet til verdens ende.
Utrolig flink. Behagelig og koselig. Kjempekoselige, flinke medarbeidere i praksisen sin.
Hos Tannlege Pedersen gjør de tannlegebesøket til en hyggelig opplevelse.
Absolutt å anbefale

Hun er den beste av de beste

Tannlege: Magnhild Lekva Skrevet

-Du vil ikke ha noen annen tannlege enn Magnhild Lekva!

Jeg har vært hos mange tannleger i mitt 50-årige lange liv, og jeg har ikke gledet meg til å besøke noen av dem. Med tannlege Lekva er det annerledes, jeg gir henne terningkast 7.

Nå har hun vært min faste tannlege i over 6 år, og jeg skulle så gjerne tatt henne med meg nå som jeg har flyttet til et annen fylke, men om hennes like ikke finnes maken her, vil jeg fortsette å bestille timer hos henne =))