Åsane tannlegesenter

Åsane Senter 42 5116 Ulset
Åsane tannlegesenter holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Åsane tannlegesenter

Uten tvil den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Kari Johanne Odland Skrevet

Dette er urolig flinke tannleger som er både nøye og effektive. Må absolutt si at jeg føler meg trygg og fornøyd etter å ha vært her. I tillegg var det veldig fint at hun forklarte underveis og kom med nyttige tips. Alt i alt et hyggelig tannlegebesøk.

Den beste tannlegen som finnes

Tannlege: Kari Johanne Odland Skrevet

Faglig trygg og meget dyktig, utrolig behagelig, nøyaktig, oppmerksom, lyttende, forklarende og ærlig. Hun og hennes personal er alltid opptatt av at du har det best mulig. Ingen "supplier induced demand", hun velger alltid den beste behandlingen for deg i den gitte situasjonen. Jeg stoler 100% på henne og kommer til å gå til henne resten av livet. Du finner ikke noen tannlege som er bedre. Enkelt og greit.

Meget bra

Tannlege: Magnhild Lekva Skrevet

Beste tannlegen man kan ha.
Tar deg på alvor. Alltid i godt humør. Veldig flink og hyggelig.
Anbefales på det sterkeste

Flink, men hører ikke på pasienten

Tannlege: Magnhild Lekva Skrevet

Virker som en flink og hyggelig tannlege, men kan gi veldig utydelige svar, og var ikke opptatt av å følge ønsker for behandlingen.

Gjorde avtaler om behandling som deretter ble brutt, og endte dermed opp med helt annen behandling enn ønsket.

Tannlegen ble gjort oppmerksom på dette, men var ikke interessert i å fikse opp i det.

Om du ønsker en tannlege som hører på deg vil jeg anbefale en annen tannlege. Om du derimot ikke bryr deg om hva som blir gjort, så kan det nok fungere utmerket å ha henne som tannlege.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Gunnar Helmich Pedersen Skrevet

Ville ikke skiftet tannlege om jeg flyttet til verdens ende.
Utrolig flink. Behagelig og koselig. Kjempekoselige, flinke medarbeidere i praksisen sin.
Hos Tannlege Pedersen gjør de tannlegebesøket til en hyggelig opplevelse.
Absolutt å anbefale