Ole Morten Valø

Ole Morten Valø er tannlege i Indre Østfold

Siste vurderinger av Ole Morten Valø

Veldig godt fornøyd.

Klinikk: Ole Morten Valø Skrevet

Han og assistenten er alltid veldig hyggelige. Jeg er veldig godt fornøyd med alt arbeid han har utført. Prisnivå er også ok.

Flink , rolig og behagelig

Klinikk: Ole Morten Valø Skrevet

Man føler seg alltid velkommen! Er forsiktig og observant med behandlingen . Legger alt tilrette for en strålende opplevelse hos Tannlegen. Tross min angst er det gode opplevelser og fint arbeid han gjør!
Ole Morten kan anbefales !:)

Meget dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Ole Morten Valø Skrevet

Meget bra tannlege , alltid rolig og blid, og gjør en utmerket jobb , hans kone (tannlegesøster) gjør også alt for at jeg som pasient skal ha det så bra som mulig. Ole Morten Valø anbefales på det sterkeste!
I tillegg ligger kontorene i første etasje rett inn fra gatenivå. Kontoret er tilrettelagt for funksjonshemmede og de kontorene er det ikke mange av!
Dessverre måtte jeg bytte til en kommunal tannlege i forbindelse med en skadesak der NAV forlangte at jeg benyttet en tannlege de valgte.
Ellers hadde jeg nok fortsatt hos Valø!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Ole Morten Valø Skrevet

Meget bra tannlege , alltid rolig og blid, og gjør en utmerket jobb , og de andre ansatte gjør også alt for at jeg som pasient skal ha det så bra som mulig. kan anbefales på det sterkeste