Hege Lillehammer

Klinikk

Colosseumklinikken AS avd. Grünerløkka

Markveien 35 B 0554 Oslo

Siste vurderinger av Hege Lillehammer

Oslos beste og peneste tannlege

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Grünerløkka Skrevet

Dette er en tannlege jeg virkelig anbefaler. Hun er flink og nøyaktig, og er opptatt av et pent resultat. Hun er også veldig hyggelig, og forklarer alt som skal gjøres. Det er IKKE mer kostbart å gå hit enn andre steder. Ventetiden er kort, og resepsjonistene er hyggelig og serviceminded.

Lokalene er alltid rene, og utstyret ser alltid bra ut.

Kommer ikke til å bytte tannlege, selv om jeg flytter!

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Grünerløkka Skrevet

Hege er en utrolig flink tannlege. Ikke bare blir resultatet like bra hver gang, men hun er også utrolig hyggelig. Hun gjør heller ingenting unødvendig. Videre pleier hun å vise bilder av tennene og forklare hva det er som skjer, slik at man selv vet nøyaktig hva som må gjøres og hvorfor det må gjøres. Utover dette har hun også tegneserier i taket.

Kjempefornøyd!

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Grünerløkka Skrevet

Hege er alltid sprudlende blid. Hun tar seg god tid og gjør alt veldig nøye. Hun er veldig tydelig og flink til å forklare hva hun gjør. Hun er også opptatt av at pasienten skal ha det mest mulig behagelig.

Verdens beste tannlege?

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Grünerløkka Skrevet

Etter å ha vært hos mange tannleger har jeg slått meg til ro hos Hege. Superflink tannlege som ivaretar tenna mine på beste måte. Ingen skjulte utgifter her, alt veldig greit forklart.
Tar seg god tid og er opptatt av at alt skal være 100%.
I tillegg er hun alltid i godt humør og gjør opplevelsen i stolen til en fin opplevelse.

Hege Lillehammer; beste tannelgen ever!!!

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Grünerløkka Skrevet

Jeg sliter med tannlegeskrekk i tillegg til å ha hatt problemer med å finne en tannlege jeg er fornøyd med.
Kom så akkutt til Hege for et par år siden! Koselig, trygg og flink tannlege! Hun får deg til å slappe av, og forteller hele tiden hva hun gjør, viser på røntgen hva som må gjøres og hvorfor.
Her blir du tatt vare på av en superhyggelig og flink tannlege!
Anbefales på det sterkeste!
I tillegg klarer Hege å gjøre tannlegebesøket til et hyggelig besøk med sin lune humor :)