Hege Lillehammer

Hege Lillehammer er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hege Lillehammer

Meget dyktig.

Klinikk: Colosseum Tannlege Nationaltheatret Skrevet

Hege Lillehammer er faglig dyktig, og med gode egenskaper som empati, godt humør og tillitsfull i tillegg, blir totalbildet meget bra. Jeg er veldig godt fornøyd med min tannlege. Anbefales på det sterkeste.

Super tannlege!

Klinikk: Colosseum Tannlege Nationaltheatret Skrevet

Har årlig sjekk hos Hege, hun var informativ, effektiv og imøtekommende.
Svært positiv opplevelse, hun tok seg god tid og jeg følte meg godt ivaretatt.
Resepsjonist hadde godt humør og alt gitt knirkefritt.

Planlegger å dra til henne så lenge jeg har mulighet.

Kompetent og kul!

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Grünerløkka Skrevet

Jeg hadde en veldig god opplevelse hos henne. Hun er åpenbart kjempedyktig, og flink til å forklare faget sitt pedagogisk for en ukyndig. Men - hun var også veldig hyggelig, naturlig og morsom.

Jeg gikk derfra med smil av velstelte tenner... :)

Svært dyktig og vennlig tannlege

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Grünerløkka Skrevet

Jeg trodde ikke det gikk an å se frem til et tannlegebesøk, men det gjør jeg altså når jeg skal besøke Hege Lillehammer. Alltid et smil, god kommunikasjon og svært høyt faglig nivå.

Mvh

Ubehagelig

Klinikk: Colosseumklinikken AS avd. Grünerløkka Skrevet

Jeg klarer ikke å glemme en gang jeg var innom Hege Lillehammer.
Min vanlige tannlege var ikke på jobb da jeg kom innom med en betennelse i en rotfylling. Hege Lillehammer skrev ut antibiotika og målte meg med blikket opp og ned flere ganger - før hun på en svært nedlatende måte fortalte at jeg burde holde meg unna sukker. Før jeg fikk resepten i hånden gjentok hun. "Husk at det ikke er så lurt å spise mye sukker når du går på antibiotika".

Jeg har aldri følt meg så ydmyket før. Jeg var på ingen måte svært overvektig, men følte meg plutselig tykk og fæl. Jeg er 169 cm høy og veide 63 kg. Sliter med invalidiserende kronisk sykdom. Noe jeg gjorde henne oppmerksom på.

Det var en utrivelig tur innom tannlegen. Jeg hadde store smerter og feber på grunn av betennelse. Tannlegen sto der sylslank og målte meg med blikket. Lovte meg selv å aldri sette min ben på den klinikken igjen.