Colosseum Tannlege Nationaltheatret

Din klinikk?Ta eierskap til denne profilen Gjør krav på profilen

Stortingsgata 30 0161 Oslo
Colosseum Tannlege Nationaltheatret holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Nationaltheatret

Behagelig og tålmodig spesialist

Tannlege: Huong Maria Ngoc Thi Pham Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og gruet meg ekstremt til å trekke en betent visdomstann. Ble henvist til Maria av min faste tannlege på damme senter, og hun var var tryggheten selv. Tok seg god tid, og forklarte nøye underveis. Merket verken at bedøvelsen ble satt eller at tannen ble trukket. Det verste var å grue seg til å gå dit, og å møte opp. Anbefaler Maria på det sterkeste.

Styr unna!

Tannlege: Huong Maria Ngoc Thi Pham Skrevet

Jeg hadde fått time hos Maria for å fjerne en visdomstann. Hun visste lite empati og var ikke imøtekommende i det hele tatt. Følte at jeg ville bare avlyse hele operasjonen av visdomstanna fordi det var så dårlig atmosfære i rommet. Både henne og tannpleier var ikke noe hyggelige. Hvorfor de var sånn vet jeg ikke, men det oppsto et lite problem i forkant av operasjonen og det kan hende at det er derfor de handlet slik de gjorde.

Favoritt

Tannlege: Hege Lillehammer Skrevet

Meget kompetent både faglig og relasjonelt. Blir alltid møtt med et ekte smil, utviser god empati og er forklarende i alle prosesser. For en som har lidd av tannlegeskrekk i alle år, er jeg blitt en som gleder meg til hvert tannlegebesøk. 👍🏻🙏🏻🥰

Anbefales ikke

Tannlege: Ulf Kurt Jørn Müller-Henneberg Skrevet

Den tannlegen jeg har hatt minst tillit til. Får lite informasjon om behandlingen, og det er helt umulig å få tak i han. Måtte ringe i to uker før jeg fikk tak i han angående en behandling. Ønsker man en tannlege som man kan få hjelp og svar på sine spørsmål, så er ikke Ulf den man bør dra til

Veldig dyktig

Tannlege: Huong Maria Ngoc Thi Pham Skrevet

God hjelp fra en empatisk og forståelsesfull oralkirurg. Til tross litt nervøsitet i forkant under inngrepet med å fjerne visdomstenner fikk jeg god og stødig hjelp fra Maria og assisterende sykepleier. Ville anbefalt venner å dra dit ved behov for tannlegehjelp.