Colosseum Tannlege Nationaltheatret

Colosseum Tannlege Nationaltheatret holder til i Oslo

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Nationaltheatret

Fast tannlege over 40 år

Tannlege: Per Andre Kulbraaten Skrevet

Har hatt Per som tannlege siden han var ferdig. Først i Valdres, så tre steder i Oslo.
Alltid hyggelig og personlig å komme til ham. Føler deg vel ivaretatt og kommer med konstruktive løsninger.
Trenger du akuttime, er det aldri noe problem, t.o.m. etter arbeidstid fredag!
Svært gunstige priser.

Meget dyktig.

Tannlege: Hege Lillehammer Skrevet

Hege Lillehammer er faglig dyktig, og med gode egenskaper som empati, godt humør og tillitsfull i tillegg, blir totalbildet meget bra. Jeg er veldig godt fornøyd med min tannlege. Anbefales på det sterkeste.

Den beste tannlegen

Tannlege: Per Andre Kulbraaten Skrevet

Per André Kulbraaten har vært min faste tannlege i over 15 år, siden lenge før han ble hentet inn til Colosseum. Jeg fikk han anbefalt av to arbeidskollegaer som også var svært fornøyde med han som tannlege.
Du føler deg alltid trygg og ivaretatt, og du vet han vil gjøre en god jobb.
En venninne som flyttet fra Oslo til Trondheim for noen år siden bruker fortsatt Per André som sin faste tannlege, det ville jeg også ha gjort.

Behagelig og tålmodig spesialist

Tannlege: Huong Maria Ngoc Thi Pham Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og gruet meg ekstremt til å trekke en betent visdomstann. Ble henvist til Maria av min faste tannlege på damme senter, og hun var var tryggheten selv. Tok seg god tid, og forklarte nøye underveis. Merket verken at bedøvelsen ble satt eller at tannen ble trukket. Det verste var å grue seg til å gå dit, og å møte opp. Anbefaler Maria på det sterkeste.

Styr unna!

Tannlege: Huong Maria Ngoc Thi Pham Skrevet

Jeg hadde fått time hos Maria for å fjerne en visdomstann. Hun visste lite empati og var ikke imøtekommende i det hele tatt. Følte at jeg ville bare avlyse hele operasjonen av visdomstanna fordi det var så dårlig atmosfære i rommet. Både henne og tannpleier var ikke noe hyggelige. Hvorfor de var sånn vet jeg ikke, men det oppsto et lite problem i forkant av operasjonen og det kan hende at det er derfor de handlet slik de gjorde.